Galloway i US senate
Fra : Croc®

Dato : 18-05-05 15:45

Skynd jer at se dette program før det bliver fjernet.
Galloway delivers blistering attack on US Senate
Der må være nogen der har røde ører nu.
http://news.bbc.co.uk/nolavconsole/shared/player/player.stm?title=Galloway%20delivers%20blistering%20attack%20on%20US%20Senate&clipurl=http://news.bbc.co.uk/media/avdb/news_web/video/9012da68000cfe0/nb/09012da68000d153_nb_16x9!asx&cs=news

Regards Croc®

Fra : Allan Riise

Dato : 18-05-05 16:16

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://news.bbc.co.uk/nolavconsole/shared/player/player.stm?title=Galloway%20delivers%20blistering%20attack%20on%20US%20Senate&clipurl=http://news.bbc.co.uk/media/avdb/news_web/video/9012da68000cfe0/nb/09012da68000d153_nb_16x9!asx&cs=news

Nu sad jeg og så det direkte i TV, og det eneste der blev sagt af Bush's
proselytter bagefter, var at *hvis* han løj, så ville det få konsekvenser.
Altså ingen tilbagevisninger og ingen argumenter!

--
Allan Riise

Fra : Croc®

Dato : 18-05-05 16:27

On Wed, 18 May 2005 17:16:29 +0200, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Nu sad jeg og så det direkte i TV, og det eneste der blev sagt af Bush's
>proselytter bagefter, var at *hvis* han løj, så ville det få konsekvenser.
>Altså ingen tilbagevisninger og ingen argumenter!

Hvad skulle de sige? Han var forberedt, drev dem rundt i manegen og
afslørede deres hykleri. Manden burde sgu' slåes på en mønt.

Regards Croc®

Fra : Allan Riise

Dato : 18-05-05 16:43

> Hvad skulle de sige? Han var forberedt, drev dem rundt i manegen og
> afslørede deres hykleri. Manden burde sgu' slåes på en mønt.

<Ironi on>
Ja manden må være skabskommunist..
<Ironi off>

Så har højrefløjen jo lidt at bashe mod!!

Gad vide hvad De herinde vil skrive, om noget!?

--
Allan Riise

Fra : Croc®

Dato : 18-05-05 18:45

On Wed, 18 May 2005 17:43:24 +0200, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Gad vide hvad De herinde vil skrive, om noget!?

Larmende tavshed sandsynligvis da fakta er svære at imødegå.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-05-05 19:45

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Larmende tavshed sandsynligvis da fakta er svære at imødegå.

Nu ER der måske ikke så mange "Bush proselytter" her?

Jeg hørte den, og han var godtnok utrolig velformuleret og havde masser af
benhårde pointer, som ingen kunne komme udenom. Han talte vist uden
maniskrift så vidt man kunne se, og det var imponerende så flydende og klart
hans budskab var, - ingen kludder i sammenhængen dér.
Jeg vil fremover kigge lidt på hans politik, jeg havde fået det indtryk, at
han var lidt ude på overdrevet, og det er han formodentlig også på visse
områder, hans "Respekt" parti ligner vores Minoritetsparti, - de har også
gode pointer men er efter min smag for langt ude i flere tilfælde.
Anyway, mht Irak, så er Galloway sikkert på sikker grund, - kun synes jeg,
det er lidt mærkeligt, at han regner Saddams nummer to mand, Tariq Azis,
blandt sine "very, very good friends", men folk, der som Galloway, er imod
strømmen har ofte deres specielle ideosynkrasier, det kræver jo en speciel
psyke at være imod næsten alle inden for sin egen gruppe.

Umiddelbart indtryk af denne "høring" var at Galloway vandt 10 - 0.

Fra : Croc®

Dato : 18-05-05 20:35

On Wed, 18 May 2005 20:45:26 +0200, "Knud Larsen"
<larsen_knud@hotmail.com> wrote:

>Nu ER der måske ikke så mange "Bush proselytter" her?

Så er de da lige forsvundet.

> [...]
>områder, hans "Respekt" parti ligner vores Minoritetsparti, - de har også
>gode pointer men er efter min smag for langt ude i flere tilfælde.

Han var et imponerende skue, og usædvanlig klar i spyttet, når han
adresserede kritikken.

> [...]
>strømmen har ofte deres specielle ideosynkrasier, det kræver jo en speciel
>psyke at være imod næsten alle inden for sin egen gruppe.

Tariq Azis har vel egentlig aldrig været i indercirklen, når talen
falder på Saddams uhyrligheder. Han var den der mest mindede om en
normal politiker, hvis nogle sådanne eksisterer.

>Umiddelbart indtryk af denne "høring" var at Galloway vandt 10 - 0.

Det vidner ihvertfald om at deres efterretninger ikke er blevet af
bedre kvalitet efter krigen.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-05-05 20:52

> [...]

> falder på Saddams uhyrligheder. Han var den der mest mindede om en
> normal politiker, hvis nogle sådanne eksisterer.

Det er rigtigt, men en nummer to i en diktaturstat er vel ikke undskyldt?

Fra : Croc®

Dato : 18-05-05 21:17

On Wed, 18 May 2005 21:52:02 +0200, "Knud Larsen"

>Det er rigtigt, men en nummer to i en diktaturstat er vel ikke undskyldt?

Kollektiv synd er noget skrammel. Lad os alene bedømme folk på deres
gerninger.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-05-05 22:09

> Kollektiv synd er noget skrammel. Lad os alene bedømme folk på deres
> gerninger.

Vil det sige at du også mener at Hitlers nr to og tre er uden skyld?

Fra : Croc®

Dato : 19-05-05 00:52

On Wed, 18 May 2005 23:08:59 +0200, "Knud Larsen"

>Vil det sige at du også mener at Hitlers nr to og tre er uden skyld?

Slet ikke, men jeg er ikke så naiv at tro alle tyskere på højt plan
var forbrydere.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-05-05 15:53

> Slet ikke, men jeg er ikke så naiv at tro alle tyskere på højt plan
> var forbrydere.

De øverste 100 mindst, var da med til at vedtage folkemordet på jøder og
sigøjnere. En Tariq Azis som nummer to, har naturligvis også været med til
at beslutte gasning af kurdere og udryddelse af shiaer i syd, - det er ikke
nok at SE uskyldig og sød ud?

..

Fra : Zeki

Dato : 18-05-05 22:15

Tak for linket!

Manden rensede sig selv fuldstændigt. Meget velforberedt, fremragende
argumentationsteknik og pinligt for det amerikanske senat at denne englænder
pillede anklagerne fra hinanden og i stedet udstillede den amerikanske
regerings hykleri. Stor underholdning. Hvis det havde været vist på FOX
havde produceren sagt "break for commercial" allerede efter to minutter.

"'Street fighter' Galloway turns tables on US"
http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/afp/20050518/wl_uk_afp/usuniraqoilb
ritainpoliticsreax_050518151803

Mvh
Zeki

Fra : morten sorensen

Dato : 18-05-05 22:16

Zeki wrote:
> [...]
> pillede anklagerne fra hinanden og i stedet udstillede den amerikanske

Utroligt dårligt forberedt af senatet. Hvad havde de forestillet sig?
Enhver der havde set det britiske valg burde være klar over at han ikke
ville lægge sig ned.

Nu gav de ham en scene og sig selv de komiske biroller. Det er længe
siden jeg har set et lignende skud i foden. Deres eneste chance er at
han er fuld af lort; men var han det, ville de nok have haft noget på
ham nu.... tror jeg....

En detalje: Han er skotte.

--

morten sorensen

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-05-05 22:33

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> Utroligt dårligt forberedt af senatet. Hvad havde de forestillet sig?
> Enhver der havde set det britiske valg burde være klar over at han ikke
> ville lægge sig ned.

Ja, de plejer ikke at være sådan nogle fjolser. Jeg har tit bemærket, at 95%
af dem er langt mere begavede end nogen dansk politiker.

Så er det derfor

Fra : Zeki

Dato : 18-05-05 22:44

> En detalje: Han er skotte.

Hmm...jeg syntes nok at han lød lidt som Sean Connery

Fra : Bo Nielsen

Dato : 19-05-05 05:19

> [...]
http://news.bbc.co.uk/nolavconsole/shared/player/player.stm?title=Galloway%20delivers%20blistering%20attack%20on%20US%20Senate&clipurl=http://news.bbc.co.uk/media/avdb/news_web/video/9012da68000cfe0/nb/09012da68000d153_nb_16x9!asx&cs=news

Hellere røde øre, end en rød druktud.

Boni

Fra : Croc®

Dato : 19-05-05 16:26