Oprydning
Fra : Tim

Dato : 13-05-05 09:47

Killfiltrede en vis hr lort-i-syltetøjsglas, og røg direkte fra 17999
messages til 16788.

Skræmmende. Laver den mand ikke andet end at skide, pisse og spamme?

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 13-05-05 09:56

Tim skrev:
> Killfiltrede en vis hr lort-i-syltetøjsglas, og røg direkte fra 17999
> messages til 16788.
>
> Skræmmende. Laver den mand ikke andet end at skide, pisse og spamme?

Og det har hvad at gøre herinde, ifølge fundatsen?

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 13-05-05 14:04

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> Og det har hvad at gøre herinde, ifølge fundatsen?

Og hvad har dit mavesure indlæg at gøre herinde iflg. fundatsen?

Fra : Allan Riise

Dato : 13-05-05 14:23

Jesper skrev:

> Og hvad har dit mavesure indlæg at gøre herinde iflg. fundatsen?

At gøre opmærksom, på en pæn måde, at indlægget intet har med gruppen at
gøre.

FUT dk.admin.netikette

--
Allan Riise

Fra : G B

Dato : 13-05-05 16:13

Allan Riise <ari06@pc.dk> skrev i meddelelsen news:42846bfd$0$158
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Og det har hvad at gøre herinde, ifølge fundatsen?

Hvad har DIT "indlæg" herinde at gøre, shit-for-brains?

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-05-05 18:40

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Allan Riise <ari06@pc.dk> skrev i meddelelsen news:42846bfd$0$158
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hvad har DIT "indlæg" herinde at gøre, shit-for-brains?

Det sædvanlige frøken Georg-bræk...
Kim Larsen

Fra : Allan Riise

Dato : 13-05-05 18:47

G B skrev:
> Allan Riise <ari06@pc.dk> skrev i meddelelsen news:42846bfd$0$158
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hvad har DIT "indlæg" herinde at gøre, shit-for-brains?

Hvis jeg nu bad dig om at skrive pænt, så ved jeg det ikke ville betyde
noget, derfor spørger jeg dig ikke.
Men jeg skrev pænt, i håb om at selv Tim kunne se at han var O.T. om
hvad et sådant sniksnak indlæg havde at gøre herinde, men så må jeg jo
FUTTE.

FUT: dk.admin.netikette

--
Allan Riise

Fra : Frank

Dato : 13-05-05 10:32

On Fri, 13 May 2005 10:46:41 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Killfiltrede en vis hr lort-i-syltetøjsglas, og røg direkte fra 17999
>messages til 16788.
>
>Skræmmende. Laver den mand ikke andet end at skide, pisse og spamme?

Tja - ytringsfriheden er ikke gratis - nogle gange er der folk man
ikke gider høre på der benytter sig af den.

Men er alternativet bedre - en censor der skal godkende hvert enkelt
indlæg f.eks.?

Mvh
Frank

Fra : Alucard

Dato : 13-05-05 11:59

On 13 May 2005 11:31:52 +0200, Frank <frank@spam.dk> wrote:

>Tja - ytringsfriheden er ikke gratis - nogle gange er der folk man
>ikke gider høre på der benytter sig af den.

Det er nok også rimeligt tit gensidigt

Fra : Jesper

Dato : 13-05-05 14:04

> [...]

> messages til 16788.
>
> Skræmmende. Laver den mand ikke andet end at skide, pisse og spamme?

Joda...han lugter rigtigt slemt og gør det gerne offentligt. Det var en
af årsagerne til at han blev smidt ud af Fremskridtspartiet.