Mogens Lykketoft & Connie Hedegaard til mø~
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 12-05-05 18:50

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 12-05-05 19:35

"Jan Rasmussen" <1@1.1> skrev i en meddelelse news:4283975c$0$170$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> http://www.staron.org/bilderberg2005/friday_dc.htm
> http://www.staron.org/bilderberg2005/thursday_dc.htm
>
> LIST OF PARTICIPANTS
> http://www.fosar-bludorf.com/bilderberger/Liste.htm
>
> Sage de danske medie noget omkring dette topmøde ?

Tøger Seidenfaden (redaktør af Politiken) deltager i hemmeligt møde,
hvis deltagere har synligt autoritære tendenser , lol
http://www.censurnyt.dk/scripts/viewnews.php?newsid=154&menuid=9
prøv lige og læs den email korrespondance imellem Tøger Seidenfaden og Frederik Schack

Jan Rasmussen

Fra : Alucard

Dato : 12-05-05 20:24

On Thu, 12 May 2005 20:35:18 +0200, "Jan Rasmussen" <1@1.1> wrote:

>Tøger Seidenfaden (redaktør af Politiken) deltager i hemmeligt møde,
>hvis deltagere har synligt autoritære tendenser , lol
>http://www.censurnyt.dk/scripts/viewnews.php?newsid=154&menuid=9

Prøv at læse det her udklip og fortæl hvorfor jeg overhovedet skal
tage artiklen seriøst.......

----------------------
Grundlæggerne af Bilderberg er bl.a. David Rockefeller og den
hollandske Prins Bernhard.
Sidstnævnte er ret 'pudsig', idet han både er tidligere SS-officer,
har udtrykt sympati for nazistiske krigsforbrydere og har haft
forretningsforbindelser til bl.a. mafia-manden Meyer Lansky som ret
sikkert havde en finger med i spillet i forbindelse med
attentatet(eller i hvert cover-uppet efter attentatet) på John F.
Kennedy.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 12-05-05 21:26

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:n4b7815lgscce4664665r5a27jhn9qncuk@4ax.com...

> [...]
> sikkert havde en finger med i spillet i forbindelse med
> attentatet(eller i hvert cover-uppet efter attentatet) på John F.

http://www.guardian.co.uk/Archive/Article/0,4273,4149485,00.html
"when the group was created by Denis Healey, Joseph Retinger,
David Rockefeller and Prince Bernhard of the Netherlands
(a former SS officer while he was a student...)"

Så det må være 'det' med mafia-manden ,,
ham er jeg helt blank på,,

Jan Rasmussen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 12-05-05 21:42

"Jan Rasmussen" <1@1.1> skrev i en meddelelse news:4283bbd0$0$162$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> David Rockefeller and Prince Bernhard of the Netherlands
> (a former SS officer while he was a student...)"
>
> Så det må være 'det' med mafia-manden ,,

Men det er google bestemt ikke "Prince Bernhard"+"Meyer Lansky"

Første link

Updates on the Middle East
.... PRINCE BERNHARD'S POSITION IN THE ANTI COMMUNIST NETWORK, CONCERNING THE DEATH
.... involved in laudering money from the criminal empire of Meyer Lansky. ...
www.williambowles.info/mideast/washpost-iraq.html - 41k - Cached - Lignende sider

Anden link

Prince Bernhard of the Netherlands: Information From Answers.com
Prince Bernhard of the Netherlands Prince Bernhard in his later years. Prince Bernhard
.... the Swiss banker and front man for Mafia financier Meyer Lansky. ...
www.answers.com/topic/ prince-bernhard-of-the-netherlands - 41k - Cached - Lignende sider

Nu skal man selvfølgelig ikke forhaste sig, men skal vi ikke bare sige at,
der er sjællet røg uden en brand.

"JFK"+"Meyer Lansky" = 5020 links

"Jan rasmussen"+"Meyer Lansky" = 0

Jan Rasmussen

Fra : Alucard

Dato : 12-05-05 22:33

On Thu, 12 May 2005 22:42:01 +0200, "Jan Rasmussen" <1@1.1> wrote:

> [...]
>

>Nu skal man selvfølgelig ikke forhaste sig, men skal vi ikke bare sige at,

Du forstod åbenbart ikke mit spørgsmål.......

Prøv at læse det her udklip og fortæl hvorfor jeg overhovedet skal
tage artiklen SERIØST.......????????

Nu er antallet af google-hits ikke proportionalt med
sandhedsværdien....

Hvis du søger på "jfk conspiracy" får du 404.000 "hits" )

Fra : Tim

Dato : 13-05-05 09:25

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> sandhedsværdien....
>
> Hvis du søger på "jfk conspiracy" får du 404.000 "hits" )

LOL... nu mangler vi bare en vis herre, der mener at de alle var
kontrolleret af hjerne-styrings-stråler af en mand, der var rejst tilbage i
tiden v.h.a. 80.000 atombomber der blev detoneret samtidig samme sted, og
med vedkommende tidsrejsende i centrum )

Det lader imidlertid til, at han faktisk benytter den ordinerede medicin for
tiden.

Tim

Fra : G B

Dato : 13-05-05 16:14

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Prøv at læse det her udklip og fortæl hvorfor jeg overhovedet skal
> tage artiklen SERIØST.......????????

Det skal du heller ikke. Jan er sølvpapirs-hatte-bruger.

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Alucard

Dato : 13-05-05 16:30

On 13 May 2005 15:14:21 GMT, G B <nonono@nospam.invalid> wrote:

>Det skal du heller ikke. Jan er sølvpapirs-hatte-bruger.

Det er også min formodning.. Men jeg ville gerne have set hans
forklaring

Fra : Per Rønne

Dato : 13-05-05 05:47

> [...]

> Sidstnævnte er ret 'pudsig', idet han både er tidligere SS-officer,
> har udtrykt sympati for nazistiske krigsforbrydere

For at sige det mildt, virker dine påstande om afdøde prins Bernhard,
der i 1937 blev gift med den hollandske tronfølger, temmeligt
usandsynlige. De står da heller ikke nævnt i nedenstående on-line
encyclopædi, hvor det ellers havde været ret let at få det ind, lige som
det her nævnes at han var uhyre populær i den hollandske befolkning, og
i øvrigt kæmpede som pilot under 2. verdenskrig, naturligvis på
hollandsk side mod tyskerne.

http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_Bernhard_of_the_Netherlands

> og har haft forretningsforbindelser til bl.a. mafia-manden Meyer Lansky
> som ret sikkert havde en finger med i spillet i forbindelse med
> attentatet(eller i hvert cover-uppet efter attentatet) på John F. Kennedy.

Heller ikke det forhold at du åbenbart er tilhænger af
konspirationsteorier om mordet på JFK gør det du skriver mere
troværdigt. For nu at sige det mildt.
--
Per Erik Rønne

Fra : Alucard

Dato : 12-05-05 20:33

On Thu, 12 May 2005 20:35:18 +0200, "Jan Rasmussen" <1@1.1> wrote:

>http://www.censurnyt.dk/scripts/viewnews.php?newsid=154&menuid=9
>prøv lige og læs den email korrespondance imellem Tøger Seidenfaden og Frederik Schack

Hov... Jeg glemte lige at kommentere det...

Ham Frederik Grøn Schack er godt nok en paranoid fætter, der bør søge
læge...

Fra : globalcheckup@yahoo.~

Dato : 15-05-05 07:34

Here are some recent key stories you may have missed, from the 'Current
News You Need To Know On The Coming Collapse of the Dollar, The
Disastrous US Deficit, the Rise of China, the Declining US Economy, And
The New World Order' page, at
http://www.nwointelligence.com/newsitem.htm,

They include a number of fascinating reports on the secretive and elite
Bilderberg group, as well as news reports on the strange and intriguing
connection between Pope Benedict and the Knights Templars....
You'll find a complete index of these and other essential news stories
on the 'Current News You Need To Know On The Collapse Of The U.S.
Dollar, The Declining U.S. Economy, The Rise Of China, And The New
World Order' page at http://www.nwointelligence.com/newsitem.htm, which
is updated daily.

'U.S. National I.D. Card Now 'A Certainty' - Are Canada And The U.K.
Next?'
http://www.nwointelligence.com/NEWS166.HTM

'Stargate: The Secret U.S. 'Remote Viewing' Espionage Program'
http://www.nwointelligence.com/NEWS170.HTM

'The Echelon Electronic Eavesdropping System: What You Need To Know'
http://www.nwointelligence.com/NEWS173.HTM

'The Echelon Global Eavesdropping System - It's Interception
Capabilities'
http://www.nwointelligence.com/NEWS175.HTM

Explosive European Parliament 2001 Report - 'The Echelon Global
Eavesdropping System'
http://www.nwointelligence.com/NEWS174.HTM

'Global Electronic Eavesdropping - And On You, Too!'
http://www.nwointelligence.com/NEWS168.HTM

'Free Trade: The Deceptive Corporate Propagandists Promoting FTAA'
http://www.nwointelligence.com/NEWS171.HTM

'Globalist Elite Conspire To Destroy Western Culture'
http://www.nwointelligence.com/NEWS167.HTM

'Bilderberg Conference: Elite Masters Of The 'New World Order' Global
Plantation Meet'
http://www.nwointelligence.com/NEWS165.HTM

'Russian President Putin Laments Death Of The USSR'
http://www.nwointelligence.com/NEWS154.HTM

'The Dark Side Of Soviet And Allied War History'
http://www.nwointelligence.com/NEWS158.HTM

'Russian 'Super-Capitalist' Billionaire Class Grows'
http://www.nwointelligence.com/NEWS153.HTM

'The China Job Drain: Thousands Of American Jobs Are Sent To China
Every Day!'
http://www.nwointelligence.com/NEWS164.HTM

'The Coming Perfect Financial Storm - And Economic Shipwreck!'
http://www.nwointelligence.com/NEWS162.HTM

'The Chinese Gulag Is Still Full - Many Prisoners Jailed Without Trial'
http://www.nwointelligence.com/NEWS163.HTM

'Russian Bear, Chinese Dragon - U.S. Target'
http://www.nwointelligence.com/NEWS156.HTM

'Crouching Tiger, Hidden Dragon: China in Cuba'
http://www.nwointelligence.com/NEWS159.HTM

'Chinese Communists Move Into Africa, Help Bug Media'
http://www.nwointelligence.com/NEWS152.HTM

'China Expands Spy System as Its Military Power Grows, U.S. Says'
http://www.nwointelligence.com/NEWS155.HTM

North Korea: Nuclear Test Is 'Indispensable'
http://www.nwointelligence.com/NEWS160.HTM

'The CIA And Outsourcing - 'Dark side of outsourcing revealed''
http://www.nwointelligence.com/NEWS161.HTM

'U.S. Media Begins The Push For CAFTA's Passage'
http://www.nwointelligence.com/NEWS157.HTM

'More On Pope Benedict, The Vatican, The Knights Templar, And
Freemasonry'
http://www.nwointelligence.com/NEWS151.HTM

'2005 Bilderberg Conference: Bilderbergers Nervous About 'Nationalism'
And 'Protectionism'
http://www.nwointelligence.com/NEWS150.HTM

The 'Peak Oil 'Crisis: No 'Plan B', Or 'C', Or 'D' - The Coming
Global 'Resource Wars'
http://www.nwointelligence.com/NEWS149.HTM

'Oil: Is It About To Peak Or Is It An Endlessly-Renewing Resource?'
http://www.nwointelligence.com/NEWS147.HTM

'With Oil Production Near Peak, Analysts Worry About Meeting Growing
Demand'
http://www.nwointelligence.com/NEWS148.HTM

'The End Of Oil Is Closer Than You Think: Oil Production Could Peak
Next Year'
http://www.nwointelligence.com/NEWS146.HTM

'Iraqi Oil War: Big Corporations Make A Killing In Profits'
http://www.nwointelligence.com/NEWS144.HTM

'The Council on Foreign Relations ('CFR') and the War on Sovereignty'
http://www.nwointelligence.com/NEWS145.HTM

'The Pope, The Vatican, The Knights Templar, And Freemasonry'
http://www.nwointelligence.com/NEWS142.HTM

PBS Documentary Reveals Existence Of 'The Secret Government'
http://www.nwointelligence.com/NEWS140.HTM

The Depletion Of Global Oil Reserves - 'Over A Barrel'
http://www.nwointelligence.com/NEWS141.HTM

'U.S. Public's Support For Iraq War Plummets': 'Dutch Court Refuses To
Arrest Bush'
http://www.nwointelligence.com/NEWS139.HTM

'Flood Of Western Wealth And Money To China Becoming A Tidal Wave'
http://www.nwointelligence.com/NEWS137.HTM

'Beijing Forges Ties In Africa, Latin America, At The Expense Of U.S'
http://www.nwointelligence.com/NEWS138.HTM

'China Dismisses U.S. Proposal For Military Hot Line'
http://www.nwointelligence.com/NEWS136.HTM

'China Rattles Arms At U.S. Asia Presence'
http://www.nwointelligence.com/NEWS135.HTM

'Russia Secretly Working On New Weapons'
http://www.nwointelligence.com/NEWS133.HTM

'Tsunami Bomb' Was Tested Off New Zealand Coast!
http://www.nwointelligence.com/NEWS132.HTM

U.S. Driver's Licenses To Become National ID Cards?
http://www.nwointelligence.com/NEWS134.HTM

'Immigration - North American Elite Plan To 'Swamp' U.S. And Canada'
a href="http://www.nwointelligence.com/NEWS131.HTM

'Does the Future Belong to China?'
http://www.nwointelligence.com/NEWS130.HTM

National I.D. On The Way in U.S.? 'Tough Stand Likely on IDs'
http://www.nwointelligence.com/NEWS129.HTM

The End Of American And Canadian Sovereignty? 'Goodbye To Independence'
http://www.nwointelligence.com/NEWS128.HTM

'The Iraqi Quagmire: No End In Sight'
http://www.nwointelligence.com/NEWS126.HTM

'Global Tax Almost A Reality'
http://www.nwointelligence.com/NEWS123.HTM

'The World Tax Tsunami'
http://www.nwointelligence.com/NEWS124.HTM

'Global Taxes Are Back, Watch Your Wallet!'
http://www.nwointelligence.com/NEWS125.HTM

'Immigration - And The Slow Destruction Of America'
http://www.nwointelligence.com/NEWS127.HTM

'The Blueprint For America's Destruction'
http://www.nwointelligence.com/NEWS120.HTM

'How Is the United States Being Destroyed?'
http://www.nwointelligence.com/NEWS118.HTM

'How to Say No to the New World Order'
http://www.nwointelligence.com/NEWS117.HTM

Paul Martin: Bilderberg In His Blood? Stephen Harper Attended 2003
Bilderberg
http://www.nwointelligence.com/NEWS116.HTM

Members of the Bilderberg Group - The New Globalist 'Elite'
http://www.nwointelligence.com/NEWS121.HTM

The Bilderberg Group: 'Masters Of The Universe'
http://www.nwointelligence.com/NEWS115.HTM

The Bilderbergers: 'Power players gather to run the world'
http://www.nwointelligence.com/NEWS110.HTM

The Bilderbergers: The BBC on the 'Bilderberg Conspiracy Theory'
http://www.nwointelligence.com/NEWS112.HTM

'Banned Newspaper Article On The Bilderbergers'
http://www.nwointelligence.com/NEWS1122.HTM

'2005 Secret Bilderberg Conference Venue Found!'
http://www.nwointelligence.com/NEWS109.HTM

'The Bilderbergers: The 2004 Bilderberg Conference Elite Attendees'
http://www.nwointelligence.com/NEWS111.HTM

'Bilderberg, Bohemian Grove, Vatican - Business the Bush Way'
http://www.nwointelligence.com/NEWS108.HTM

The 2005 Trilateral Commission Meeting: 'Power pact meets quietly'
http://www.nwointelligence.com/NEWS114.HTM

'Media Blackout On Secret 2005 Trilateral Commission Meeting'
http://www.nwointelligence.com/NEWS113.HTM

Jim Quinn Interviews John Whitley On 'The New World Order'
http://www.nwointelligence.com/quinn-p.htm

'Brigadier shocks and awes: there is no war on terrorism'
http://www.nwointelligence.com/NEWS107.HTM

Waco 'North American Union' US-Canada-Mexico Meeting A 'Failure'
http://www.nwointelligence.com/NEWS86.HTM

'Russia-China-India-Brazil Form Coalition Against U.S.'
http://www.nwointelligence.com/NEWS119.HTM

'It's Condi Rice Versus Venezuela's Chavez - Chavez Wins First Round'
http://www.nwointelligence.com/NEWS92.HTM

China and India: 'Dragon and Elephant warm up to each other'
http://www.nwointelligence.com/NEWS91.HTM

'Iran Issues Nuclear Warning To US' - Offers U.S. 'A Punch In The
Mouth'
http://www.nwointelligence.com/NEWS90.HTM

'Dereliction of Duty Regarding Iraq' - Scott Ritter
http://www.nwointelligence.com/NEWS89.HTM

'British Military Chief Reveals New Legal Fears Over Iraq War'
http://www.nwointelligence.com/NEWS88.HTM

'Regime Change !s Illegal: End Of Debate'
http://www.nwointelligence.com/NEWS87.HTM

'Iraq, The Secret US Visit, And An Angry Military Chief'
http://www.nwointelligence.com/NEWS85.HTM

The Secret Downing Street Iraq Meeting Memo
http://www.nwointelligence.com/NEWS84.HTM

'Draft U.S. Paper Allows Commanders To Seek Preemptive Nuke Strikes'
http://www.nwointelligence.com/NEWS83.HTM

Iraq, Iran, North Korea - The Wars Stretch On And On: 'Will Iran Be
Next?'
http://www.nwointelligence.com/NEWS82.HTM

'PNAC - The Secretive Blueprint For War After War After War'
http://www.nwointelligence.com/NEWS81.HTM

'America's War for Global Domination'
http://www.nwointelligence.com/NEWS80.HTM

'The Plan is for the United States to rule the world'
http://www.nwointelligence.com/NEWS79.HTM

'Lets Not Forget: Bush Planned Iraq 'Regime Change' Before Becoming
President'
http://www.nwointelligence.com/NEWS78.HTM

'Pentagon Tells Bush: Climate Change Will Destroy Us'
http://www.nwointelligence.com/NEWS77.HTM

As HAARP, Chemtrails and 'Own The Weather' Military Programs Multiply -
'Goodbye Sunshine'
http://www.nwointelligence.com/NEWS76.HTM

After HAARP And Chemtrails - 'Climate Collapse: The Pentagon's Weather
Nightmare'
http://www.nwointelligence.com/NEWS75.HTM

Iraq: The Secret Agenda -'The President's Real Goal In Iraq'
http://www.nwointelligence.com/NEWS74.HTM

'Global Oil Demand To Skyrocket!'
http://www.nwointelligence.com/NEWS73.HTM

'Bush And Blair Planned Iraq War 9 Months Before Invasion'
http://www.nwointelligence.com/NEWS72.HTM

Fra : Per Rønne

Dato : 15-05-05 07:45

<globalcheckup@yahoo.ca> wrote:

> Here are some recent key stories you may have missed

Dette må vist betegnes som - SPAM.
--
Per Erik Rønne

Fra : Alucard

Dato : 15-05-05 08:01

On 14 May 2005 23:34:03 -0700, globalcheckup@yahoo.ca wrote:

<snip>

Åh nej ikke dem igen ))

De kan ikke engang stave ordentligt... Der er et "W" for meget )

De skulle hedde "www.NOintelligence.com" )))