Hvidt pulver...
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-05-05 15:19

Nå, nu skal vi vist allesammen til at skælve i panisk dødsangst af frygt
for terror, for det ser ud til at der er blevet sendt hvidt pulver til
danske konsulater i Østrig, Sverige og USA på een uge.

Eet eller andet sted har jeg ganske svært ved at tage det synderligt
alvorligt. I hvert fald på en måde, der skulle lede til at jeg skiftede
politisk holdning til f.eks. Irakkrigen. Tværtimod synes det ligefrem
bekræftende at man åbenbart fra dansk side har gjort eet eller andet der
kan provokere een eller anden hjernedød psykopatspasser og måske et par
af hans kammerater til at forsøge at true Danmarks officielle
repræsentation i udlandet med forskellige harmløse pulvere. Det kan jeg
kun le hånligt ad.

Men er det så nu at jeg skal høre krigsmodstanderne gå i
flagellantmasochistisk-psykose og vride hænderne over at "vi selv
fortjener disse trusler og dèt, der er værre"?

Fordi nogle arabiske islamfundamentalister eller deres medsammensvorne
"krigsmodstandere" rundt omkring i Verden er frustrerede på os? Dét har
jeg VIRKELIG svært ved at tage seriøst som argument....

Tværtimod er det vel snarere direkte tegn på at man gør eet eller andet
helt rigtigt, når sådanne imbelice fanatikere åbenbart prøver at true os...

Anders Peter Johnsen

Fra : Konrad

Dato : 06-06-05 16:37

meddelelse news:428365c2$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Tværtimod er det vel snarere direkte tegn på at man gør eet eller andet
> helt rigtigt, når sådanne imbelice fanatikere åbenbart prøver at true

Synes det er interessant at du kobler pulverbreve sammen med den danske
irakkrig-deltagelse. Findes der på nogen måde belæg for den kobling? Den
eneste mistænkte er svjv en forsmået amerikansk biokemiker som sikkert har
genereret en række medløbere rundt omkring, der ud fra hver deres lille
motiv synes det kunne være morsomt at sende mælkesukker til forskellige
personer/grupper. At Irakkrigen skulle være én af disse bevæggrunde/motiver
er da tænkeligt, men vi aner det jo ikke.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-06-05 16:50

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message
> [...]
> personer/grupper. At Irakkrigen skulle være én af disse
> bevæggrunde/motiver er da tænkeligt, men vi aner det jo ikke.

Måske alle breve er afsendt af USA. Hvormange i DK eller i USA er analyseret
og man har fundet antrax?

Er bakteriologisk krig ikke en vandrehistorie - hvornår har det været
væsentligt?