Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batch i Photoshop (igen)
Fra : Dennis Meng

Dato : 23-05-05 16:49

Hej igen,

Min tidligere post omkring Batch i Photoshop er ikke at finde længere
(uvisse årsager), så jeg genstiller spørgsmålet her.
Jeg har lavet en action i Photoshop, som smider CopyRight info på billeder,
og gemmer i samme navn igen med JPEG kvalitet 8.
Problemet er, at når jeg kører Batch, så skal jeg trykke "OK" til hvert
eneste billede, når den kommer med "JPEG Options" vinduet..... og jeg har
prøvet at override de forskellige ting man kan klikke af - uden det hjælper
(og som der var nogen der foreslog i det sidste indlæg).

Er der andre forslag?? det er træls at sidde og klikke OK adskillige
hundrede gange
Det er Photoshop CS.

/Dennis

Fra : Peter Vistesen

Dato : 23-05-05 17:23

Virker det ikke at trykke shift nede når du besvare yes første gang ? det er
en standart windows funktion som jeg også vil tro virker i PS

/Peter

Fra : Peter Vistesen

Dato : 24-05-05 01:02

Dennis.. moske forstod du mig ikke, eller jeg var ikke klar nok i min tekst,
når man trykker shift nede samtidig med at man vælger "yes" så betyder det
st man svare ja til alle efterfølgende diaglo bokse der er magen til den man
besvarer.

/PSV

Fra : Dennis Meng

Dato : 24-05-05 08:27

"Peter Vistesen" <p_vistesen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> st man svare ja til alle efterfølgende diaglo bokse der er magen til den

Det skal prøves.... det lyder blot lidt som en "lappeløsning" - men det kan
jo være det er nødvendigt

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-05-05 17:55

> [...]
> (og som der var nogen der foreslog i det sidste indlæg).
>
> Er der andre forslag?? det er træls at sidde og klikke OK adskillige

++++++++++++++++++++

Hej Dennis.

Prøv at se her
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&threadm=cg0mv8.2d8.1%40tgm.dyndns.dk&rnum=3&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26as_drrb%3Db%26as_mind%3D12%26as_minm%3D5%26as_miny%3D2004%26as_maxd%3D23%26as_maxm%3D5%26as_maxy%3D2005%26q%3Dphotoshop%2B%2Bgemme%2Baction%2Boverride%26spell%3D1

Kortlink http://kortlink.dk/t6b

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Dennis Meng

Dato : 23-05-05 21:49

> [...]
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&threadm=cg0mv8.2d8.1%40tgm.dyndns.dk&rnum=3&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26as_drrb%3Db%26as_mind%3D12%26as_minm%3D5%26as_miny%3D2004%26as_maxd%3D23%26as_maxm%3D5%26as_maxy%3D2005%26q%3Dphotoshop%2B%2Bgemme%2Baction%2Boverride%26spell%3D1

Det har jeg prøvet det der, ændrer ikke så meget.
Men måske jeg skal prøve at bygge action'en forfra, og se om det så ændrer
noget..... er et forsøg værd i hvert fald

/Dennis

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 23-05-05 17:54

In article <4291fbc9$0$218$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Dennis Meng wrote:
> [...]
> (og som der var nogen der foreslog i det sidste indlæg).
>
> Er der andre forslag?? det er træls at sidde og klikke OK adskillige

Til venstre for din save-action plejer der vist at være plads til
et v der angiver om den skal vise dialogen eller ej. Det er den højre
af de 2 checkbokse.

Har du prøvet at ændre indstillingen der ?