Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D70s , Vertikal/batteri greb
Fra : NI

Dato : 22-05-05 16:20

Hej i gruppen,
Jeg spurgte igår om nogen havde kendskab hvor man kunne anskaffe sig
et vertikal greb til D70s.
Jan, gav et tip: http://www.harbortronics.com/ beligenhed USA, som sælger
sådan et.
Er der nogen som har erfaring med firmaet og produktet ?
Eller har kendskab til et andet firma i Europa ?
mvh
Nikolas

Fra : Christer Holte

Dato : 22-05-05 16:56

"NI" <ni@REMOVEishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan et.
> Er der nogen som har erfaring med firmaet og produktet ?

Nej jeg har ikke selv prøvet det. Jeg har overvejet det ! Jeg spurgte dem
hvad det kostede og sende og fik af vide det kostede 30 USD. Men mig bekendt
er det eneste seriøse bud på et vertikalt greb. Jeg har set et andet også
men det så ikke som gennemført ud til det hos harbortronics. Du burde også
kunne bruge adaptorledningen, når du har d70s.

Fra : NI

Dato : 22-05-05 17:17

Har du kendskab til om vi her hjemme ved modtagelse skal betale Told og
moms og
i dette tilfælde hvor meget er tolden ?
Nikolas

Fra : Steen Larsen

Dato : 22-05-05 18:15

In article <1123d$4290b071$3e3d8433$9640@news.arrownet.dk>,
"NI" <ni@REMOVEishoejby.dk> wrote:

> Har du kendskab til om vi her hjemme ved modtagelse skal betale Told og
> moms og
> i dette tilfælde hvor meget er tolden ?
> Nikolas

Du skal betale told, dog ikke noget særligt - ca. 5% - men du skal også
svare moms plus et gebyr på ca. DKK 50.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-05-05 18:24

Steen Larsen wrote:
> Du skal betale told, dog ikke noget særligt - ca. 5% - men du skal også
> svare moms plus et gebyr på ca. DKK 50.

Hvad er det gebyr for?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

"Shut down your computer and go out and plant a tree"

Fra : Steen Larsen

Dato : 22-05-05 19:30

In article <4290c035$0$79463$14726298@news.sunsite.dk>,
Thomas Schreiber <REMOVEnews@schreiber.se> wrote:

> Hvad er det gebyr for?

Fortoldingsgebyr tror jeg de kalder det.