Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor køber jeg ekstra batteri til Nikon D ~
Fra : Jesper

Dato : 22-05-05 14:05

Hej.

Jeg skal snart ud for at fotografere en hel dag og vil i den forbindelse
gerne købe et ekstra batteri til mit Nikon D 70.

Har I nogle gode forslag til hvor jeg billigst kan købe sådan et?

(Jeg skal også have købt et 1 GB kort - gode inputs til det indkøb modtages
også gerne).

Mvh

Jesper.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-05-05 14:07

Jesper wrote:
> Jeg skal snart ud for at fotografere en hel dag og vil i den forbindelse
> gerne købe et ekstra batteri til mit Nikon D 70.
> Har I nogle gode forslag til hvor jeg billigst kan købe sådan et?

batterier.dk batteribyen.dk

> (Jeg skal også have købt et 1 GB kort - gode inputs til det indkøb modtages
> også gerne).

edbpriser.dk

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

"Shut down your computer and go out and plant a tree"

Fra : Torben Andresen

Dato : 22-05-05 15:16

> Har I nogle gode forslag til hvor jeg billigst kan købe sådan et?

Er der nogen der har erfaring med EN-EL3 hos Danskdatasalg til 199,- ? Er
der nogen forbehold mod at bruge dette batteri, fremfor det originale EN-EL3
til 499,- ?

/Torben

Fra : HKJ

Dato : 22-05-05 15:42

Jesper wrote:
> Jeg skal snart ud for at fotografere en hel dag og vil i den forbindelse
> gerne købe et ekstra batteri til mit Nikon D 70.

Normalt kan D70 sagtens køre en hel dag på et batteri, så lang tid du
ikke bruger LCD skærmen ret meget er 500 billeder ikke et problem.

Men eller kan kan du købe ved www.batterier.dk, deres batteri virker fint.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-05-05 17:24

"Jesper" <christop@***post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har I nogle gode forslag til hvor jeg billigst kan købe sådan et?
>
> (Jeg skal også have købt et 1 GB kort - gode inputs til det indkøb

++++++++++++++++++++++++

Hej.

Batteri kan du se her http://www.batterier.dk/ midt på siden, og CF kort kan
du prøve her http://www.shg.dk/ .

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : ab©

Dato : 22-05-05 19:58

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> skrev i en meddelelse

> Batteri kan du se her http://www.batterier.dk/ midt på siden, og CF kort
> kan du prøve her http://www.shg.dk/ .

Ja, nok se men ikke købe for i forhold til priserne syd for grænsen kan du
faktisk få en ekstra lader med til samme pris, som batteriet koster.

ab

Fra : Bo Andersen

Dato : 22-05-05 20:42

> Har I nogle gode forslag til hvor jeg billigst kan købe sådan et?

I den store butik.
ebay.de

Har købt Li-ion batterier 800 mAh (til canon) for EUR 3,33 pr. stk plus
fragt.
til sammenligning koster de DKK: 299,- (630 mAh)
hos (dyre) batterier.dk

Lur mig om de ikke også har til Nikon.
Køb 10-20 stykker og sælg for en "hund" pr. stk
og du har holdt prisen hjemme på dine egne batterier.

-Bo Andersen-

Fra : KASO

Dato : 23-05-05 20:14

"Bo Andersen" <qwertydotcom@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Lur mig om de ikke også har til Nikon.
> Køb 10-20 stykker og sælg for en "hund" pr. stk
> og du har holdt prisen hjemme på dine egne batterier.

Og batterierne er naturligvis med sikkerhedskredsløb etc. - eller er de
typen, der giver ejeren kraftige forbrændinger v. uheld?

Man kan også købe batterier for billigt - og ovenstående ville jeg aldrig
turde binde an med!

Fra : Peter Sindrup

Dato : 23-05-05 22:14

"KASO" <a@b.dk> wrote in message

> Og batterierne er naturligvis med sikkerhedskredsløb etc. - eller er de
> typen, der giver ejeren kraftige forbrændinger v. uheld?

Eller de "nedsmelter" monteret i kameraet. Garanti? Glem det!

> Man kan også købe batterier for billigt - og ovenstående ville jeg aldrig
> turde binde an med!

*Helt* enig.
Det kunne hurtigt blive en dyr besparelse.

Peter

Fra : newbie@news

Dato : 23-05-05 14:26

> Jeg skal snart ud for at fotografere en hel dag og vil i den forbindelse
> gerne købe et ekstra batteri til mit Nikon D 70.
>
> Har I nogle gode forslag til hvor jeg billigst kan købe sådan et?

Man kan være heldig!
Har selv lige købt et Nikon EN-EL3a igennem e-bay.de.
Fik det for 300kr.

Så måske det var en mulighed.
Flash RAM er ikke billige på e-bay!!

Fra : ab©

Dato : 23-05-05 19:23

"newbie@news" <ingenmailtilmig@derforingenmailadresseher> skrev i en
meddelelse news:4291da44$0$63627$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Man kan være heldig!
> Har selv lige købt et Nikon EN-EL3a igennem e-bay.de.
> Fik det for 300kr.

Spørgsmålet er, hvor "heldig" du har været, når man kan købe lader,
billader, batteri for ca. det halve:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=100751&item=5776577445&rd=1&ssPageName=WD2V

har selv købt og kan ikke mærke forskel på det originale om den billige
kopivare - det er sikkert det samme indhold

ab

Fra : newbie@news

Dato : 25-05-05 22:15

> Spørgsmålet er, hvor "heldig" du har været, når man kan købe lader,
> billader, batteri for ca. det halve:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=100751&item=5776577445&rd=1&ssPageName=WD2V

Nu købte jeg ikke et EN-EL3 men et EN-EL3a.
Og der fulgte også en lader med.