Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Undervandshus til G6
Fra : Mikael Knudsen

Dato : 22-05-05 12:21

Har prøvet et via google, men syntes ikke der var noget. findes der ikke
et undervandshus til Canon`s G6, eller har jeg bare ikke kunne finde det

Mvh
Mikael

Fra : Thomas

Dato : 22-05-05 13:41

Mikael Knudsen wrote:
> Har prøvet et via google, men syntes ikke der var noget. findes der ikke
> et undervandshus til Canon`s G6, eller har jeg bare ikke kunne finde det
>
> Mvh
> Mikael

Jeg tror ikke der findes noget.

Jeg har forsøgt at finde et til mit Canon G3 - fandt kun én producent,
men så koster det også rø*** ud af bukserne.

Thomas

Fra : Brian Lund

Dato : 22-05-05 13:48

> Jeg tror ikke der findes noget.
>
> Jeg har forsøgt at finde et til mit Canon G3 - fandt kun én producent,
> men så koster det også rø*** ud af bukserne.

Ewa marine har vist lavet nogen der kan bruges, www.technikdirekt.de har
dem, kan ikke lige huske prisen men mener det er omkring 200 eur!

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-05 18:48

> Har prøvet et via google, men syntes ikke der var noget. findes der ikke
> et undervandshus til Canon`s G6, eller har jeg bare ikke kunne finde det
>
> Mvh
> Mikael

Prøv i news:dk.fritid.dykning, der er der mange der dyrker
undervandsfotografi, måske også med et G6.

mvh

Peter

Fra : Mikael Knudsen

Dato : 22-05-05 19:40

Så fandt jeg nogle, her koster det billigste ca. en tusse.
Går ud fra G6 kan bruge samme hus som G5, eller tager jeg fejl

http://www.digideep.com/english/digital/photo/camera/Canon/PowerShot-G3/7/330

Mvh
Mikael