Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med.....
Fra : J

Dato : 22-05-05 11:31

Hej
Mon der er nogen af Jer, der kender Canon s2is ?
Jeg vil blive glad for nogen kommentarer til dette kamera. Især om det er
hurtigt, altså om det tager billederne, når man trykker på udløseren og ikke
har forsinkelse.

Hilsen Jette

Fra : [HCS] 4000

Dato : 22-05-05 12:53

Prøv at se her:
http://www.dpreview.com/news/0504/05042201canons2is.asp

--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 22-05-05 13:28

On Sun, 22 May 2005 12:31:12 +0200, J wrote:

> Mon der er nogen af Jer, der kender Canon s2is ?

Se anden tråd i denne gruppe:

Subject: Canon PowerShot S1 IS eller S2 IS

Se også http://usenet.dk/netikette/ ...

--
Stig

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 22-05-05 21:05

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> wrote in message
> [...]
> Jeg vil blive glad for nogen kommentarer til dette kamera. Især om det er
> hurtigt, altså om det tager billederne, når man trykker på udløseren og

Hej
Ingen af os kender ret meget til S2, for det kommer først på gaden om ca. 14
dage.
Men det vil sandsynligvis have en meget lille udløserforsinkelse.
Sikkert noget i stil med Panasonic's FZ5 eller Konica-Minolta Z5.

Øvrige kommentarer: Hvad tænker du på.
Går ud fra, at du ved det har 12x zoom linse. Ligner et lille spejlrefleks.
Alt det der kan du læse på linket som Hans angiver.
Prøv at være lidt mere specifik tak.
mvh jesper