bruge ekstern HTML kode i lokal kode.. ell~
Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 23-05-05 15:48

Hej,

Undskyld subject, men vidste ikke hvordan det kunne forklares på een linje.

Kan man bruge en ekstern html fil, til at vise indholdet af en table?
Illustration:

http://www.hest.dk/indhold_til_table.html

Ja, sådan gøres det naturligvis ikke, men kan det lade sig gøre? Hvis ja,
hvordan?

--
Brian J. Nielsen - http://bachfire.homepage.dk
For at maile mig privat, brug da "email.dk" efter @

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-05-05 16:03

[ ThrashDK ] skrev:

> Kan man bruge en ekstern html fil, til at vise indholdet af en table?

Ja - forudsat at din server understøtter en form for serversidescripting
(fx SSI, asp, asp.net eller php).

Se evt. tutorialen til SSI her: <http://html.dk/tutorials/ssi/>

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : MooreHojer

Dato : 23-05-05 16:04

> http://www.hest.dk/indhold_til_table.html
>
> Ja, sådan gøres det naturligvis ikke, men kan det lade sig gøre? Hvis
> ja, hvordan?

Ja, det kan du sagtens. Tenikken hedder SSI, men den kræver at den
server din side ligger på understøtter dette.
Du kan læse mere om SSI på http://html.dk/tutorials/ssi/default.asp

--
Moore Hojer
http://validator.w3.org/

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 23-05-05 16:29

> Ja, det kan du sagtens. Tenikken hedder SSI, men den
> kræver at den server din side ligger på understøtter dette.

Okay, det gør CyberCity's servere ikke.. :( Eek..

Måske skulle man tage sig sammen og finde et domæne+webhotel.. Hvad er godt?
Findes der egentlig ikke en rigtig god prisdatabase over danske webhotel
udbydere?

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 23-05-05 16:31

> Findes der egentlig ikke en rigtig god
> prisdatabase over danske webhotel udbydere?

Har fundet find-webhotel.dk.. Javde faktisk søgt efter det i 5-10 min's tid
inden jeg spurgte, og så finder jeg det lige efter jeg spørger her.
Undskyld. :-/