Min counter er ikke valid kode...
Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 21-05-05 10:33

http://bachfire.homepage.dk/counter_fejl.html

Den ene linje som counteren består af, er der alene 12 fejl i, hvis jeg
validerer den.. Jeg har ellers rettet mange fejl i min kode nu (lokalt), men
denne her kan jeg ikke greje..?? Kan jeg overhovedet "rense" dnne linje for
fejl? Jeg har allerede tilføjet "alt" attributen, som var undladt. Koden er
ellers direkte fra CyberCity..

Anyone? :)

--
Brian J. Nielsen - http://bachfire.homepage.dk
For at maile mig privat, brug da "email.dk" efter @

Fra : Benny Nissen

Dato : 21-05-05 10:45

[ ThrashDK ] wrote:
> [...]
> fejl? Jeg har allerede tilføjet "alt" attributen, som var undladt. Koden er

Start med at erstatte alle & med &

--
Benny

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 21-05-05 11:04

> Start med at erstatte alle & med &

Perfekt, takker igen!!

Jeg misforstod fejlmeldingen. Jeg forstod det sådan, at man skulle skille
det ad med ; .. Altså &tg=7;ab=3;pu=5... Troede at alle de "XX=#" blev kaldt
for amps.. Men nej, okay. ;)

Fra : Bent Andersen

Dato : 22-05-05 05:57

[ ThrashDK ] wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

http://www.statcounter.com laver counters med valid code til og med xhtml strict
hej

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne