Hvorfor mangler mine scroll bars?
Fra : rondo

Dato : 20-05-05 12:31

Der er udviklet en hjemmeside til min arbejdsplads
www.lloydsregister.dk, men når man ser siden i en lav opløsning, så
kommer der ikke automatisk en vandret og/eller lodret scroll bar. Jeg
kan ikke se nogen steder i koden, som skulle forhindre dette, og mener
bestemt, at de skulle dukke op automatisk, når det er nødvendigt. Er
der nogen, som har et bud på, hvad problemet kan være?

På forhånd tak,
Ronnie

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-05-05 13:11

rondo skrev:

> Der er udviklet en hjemmeside til min arbejdsplads
> www.lloydsregister.dk, men når man ser siden i en lav opløsning, så
> kommer der ikke automatisk en vandret og/eller lodret scroll bar.

Det kommer fint frem i min standardbrowser (Firefox), men jeg kan godt
se problemet i IE.

Jeg kan ikke umiddelbart se nogen årsag til det - men der er mange
valideringsfejl i html-koden, så det var måske en ide at starte med dem.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Standardlinks om validering - hvordan og hvorfor:

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-05-05 13:18

rondo skrev:

>Der er udviklet en hjemmeside til min arbejdsplads

Læs svar i news:dk.edb.internet.webdesign

Når du stiller spørgsmålet i flere grupper så bør du x-poste og
sætte fut til den mest relevante gruppe.
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør du det ved
at skrive nyhedsgruppenavnene i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.
Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.
--
Knud