Cookies bliver ikke loaded I target frame
Fra : JesterDK

Dato : 20-05-05 10:04

Hejsa,

Jeg er ved at sætte en lille hjemmeside op til mig selv som er
meget simpel. Bare en menu frame I højre side af skærmen som
navigerer til nogle hjemmesider som jeg bruger meget ofte.

Disse sider er community pages for det meste med PhP boards hvor
der kræves login. Dette gøres via cookies.

Mit problem er at <a href xxxxxxx target="main"> ikke fungerer -
den åbner ganske rigtigt siden. Men uden at den loader de cookies
jeg har gemt for den pågældende side. Åbner jeg den i nyt vindue
virker den ganske som normalt.

Er der en måde hvor jeg kan tvinge en frame til at indlæse den
cookie ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 20-05-05 20:24

"JesterDK" <pertoft.NOSPAMprivate@vip.IMEANITNOSPAM.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:428da7fa$0$79455$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> virker den ganske som normalt.
>
> Er der en måde hvor jeg kan tvinge en frame til at indlæse den

Det spørgsmål forstår jeg ikke helt.

Men som jeg ser det, forsøger du at loade en underside der ikke tjekker, om
du er logget ind og derfor ikke bruger en coockie. Hermed mener jeg at du
forsøger at linke direkte ind i en tråd, Hvilket i de fleste tilfælde ikke
vil udløse en login via en cockie.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg