World of Warcraft - Heartstone
Fra : Christian Kruse

Dato : 23-05-05 20:53

Jeg har mindste min Heartstone ved et uheld og game manual på side 107
fortæller intet om hvordan man får en ny af dem. Jeg har snakket med
forskellige NPC på Inns men de har ikke nogen til mig. Hvordan får jeg en ny
heartstome. Så vidt jeg skulle fortælle skulle jeg blot snakke med Inn
Keeper og så fik jeg automatisk en ny sten.

Christian k.

Fra : Simon Nejmann

Dato : 23-05-05 22:30

On Mon, 23 May 2005 21:53:06 +0200, "Christian Kruse"
<nuclear75@hotmail.com> wrote:

> [...]
>heartstome. Så vidt jeg skulle fortælle skulle jeg blot snakke med Inn
>Keeper og så fik jeg automatisk en ny sten.

Har du prøvet at sige "Make this inn your home" til Inn Keeperen? Jeg
har lige lavet en lille test, og der virkede det.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Christian Kruse