MS Windows
briani 27239
FrontPage Express
Fra : Anton

Dato : 23-05-05 18:48

Efter den seneste nyinstallation af Windows XP + SP2 er der desværre ikke
installeret nogen FrontPage Express.

Jeg har søgt på Microsoft.dk downloads og også engelske, gratis programmer,
men ikke fundet nogen.

Mon nogen kan oplyse mig om, hvilken adresse man skal ind på for at hente
programmet?

Med venlig hilsen, Anton

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-05-05 19:23

Anton skrev:

>Mon nogen kan oplyse mig om, hvilken adresse man skal ind på for at hente
>programmet?

Den er udgået for lang tid siden.

Kan stærkt anbefale at bruge NVU, som skriver valid kode, istedet
for, er lige så nem at bruge.

http://www.nvu.com/
--
Knud

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-05-05 19:26

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Kan stærkt anbefale at bruge NVU, som skriver valid kode, istedet
> for, er lige så nem at bruge.

og på http://www.mozilladanmark.dk/nvu/ kan en dansk sprogfil til NVU
hentes

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Valle

Dato : 23-05-05 21:12

og på http://www.mozilladanmark.dk/nvu/ kan en dansk sprogfil til NVU
> hentes
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Hej Ivan

Vil du fortælle mig hvad jeg skal gøre for at få den danske fil til at
virke, altså hvor den skal sættes ind eller hvordan jeg aktiverer den.

pfh tak

Jack Vallentin

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-05-05 21:20

Valle skrev:

> Vil du fortælle mig hvad jeg skal gøre for at få den danske fil til
> at virke, altså hvor den skal sættes ind eller hvordan jeg aktiverer
> den.

Tools - Extensions - Install - vælg Nvu-da-DK.xpi og åben - install now

Luk så NVU og start det igen og den er dansk

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Valle

Dato : 24-05-05 14:35

> Tools - Extensions - Install - vælg Nvu-da-DK.xpi og åben - install now
> Luk så NVU og start det igen og den er dansk
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Det var lige det der skulle til, takker for hjælpen

Mvh Jack Vallentin

Fra : zczc

Dato : 24-05-05 02:48

"Anton" <anbomi@tiscali.kd> skrev i en meddelelse
> Efter den seneste nyinstallation af Windows XP + SP2 er der desværre ikke
> installeret nogen FrontPage Express.

Det program forsvandt vist sammen med Windows 98.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-05-05 15:29

zczc skrev:

>Det program forsvandt vist sammen med Windows 98.

Nej, det var kun med i IE 4.

I f.eks. Win 98SE, som kom med IE 5.0 var FP Express ikke med.
--
Knud