MS Windows
briani 27239
Virus?? - eller
Fra : Niels

Dato : 23-05-05 13:59

En af mine bekendtes bærbare opfører sig meget underlig. I alle
tekstbehandlingsprogrammer, når han har tastet det første bogstav,
fortsætter pcén med at skrive "½" i en lang serie. Problemet opstår både i
Windows og ved opstart i fejlsikret tilstand, hvorimod der ikke er noget
problem, når man starter op i fejlsikret tilstand med kommandopromt.
Han bruger Windows Xp Pro.
Er der nogen derhar nogle ideer?
Niels

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-05-05 14:47

Den 23-05-05 14.59 skrev Niels følgende:
> En af mine bekendtes bærbare opfører sig meget underlig. I alle
> tekstbehandlingsprogrammer, når han har tastet det første bogstav,
> fortsætter pcén med at skrive "½" i en lang serie.

Har han tjekket, at ½-tasten ikke har sat sig fast?
Har han scannet computeren med et anti-virusprogram?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om verdens første webcam og en ekstrem dyr kaffemaskine.

Fra : Niels

Dato : 23-05-05 15:48

Ja og ja med norton

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 23-05-05 16:54

"Niels" <ikke@dennegang.dk> skrev i en meddelelse
> Ja og ja med norton

Der blev stillet spørgsmål om anti-virus ikke virus sorry kunne ikke
lade være
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Lyrik

Dato : 24-05-05 13:05

> En af mine bekendtes bærbare opfører sig meget underlig. I alle
> tekstbehandlingsprogrammer, når han har tastet det første bogstav,
> fortsætter pcén med at skrive "½" i en lang serie.
> ++++++++++++++++++++++++
Lyder som et tastaturproblem.
Mange tastaturer er af dårlig kvalitet. Det er der hvor tasterne rammer
bunden. De gode har flere lag i bunden så de kan slippe forbindelsen igen.
Nogle har kun ét lag og er tilbøjelige til at klæbe forbindelsen fast,
således at den gentager det samme i en uendelighed.
Så den skal nok til reparation...

Hilsen
Jens

Fra : Niels

Dato : 24-05-05 15:40

Det lyder jo meget godt altsammen, men det forklarer ikke problemet med at
det kun sker under windows (fejlsikret og normal), og IKKE under fejlsikret
med kommandopromt:
Jeg mener da tastaturet er det samme
Niels