MS Windows
briani 27239
Kun A:\ efter genstart
Fra : Inger Buchard

Dato : 23-05-05 10:51

Jeg installerede AVG i går og kan nu kun få kontakt med a:\ og pendrive
efter genstart.
XPPro fik det samme problem efter installation af SP2 før jul; jeg smed AVG
ud og har kørt uden antivirusprogram samt med fin kontakt til a:\ og
pendrive siden, men tør ikke længere fortsætte uden AV-program.

Hvad kan jeg gøre for at slippe for omvejen omkring genstart?

Inger

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 23-05-05 16:51

"Inger Buchard" <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> skrev i en
meddelelse news:4291a77c$0$211$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> pendrive siden, men tør ikke længere fortsætte uden AV-program.
>
> Hvad kan jeg gøre for at slippe for omvejen omkring genstart?

Hej
Har svært ved at tro det er AVG's skyld, kører XP home med SP2 uden
problemer, kender flere der bruger AVG uden at få problemer, nu bruger du
vel den nyeste udgave??
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Inger Buchard

Dato : 23-05-05 18:37

> [...]
> Har svært ved at tro det er AVG's skyld, kører XP home med SP2 uden
> problemer, kender flere der bruger AVG uden at få problemer, nu bruger du

AVG: Jeg har lige downloaded den nyeste betalingsversion til gratis brug i
30 dage og intallationen af AVG er det eneste nye, der er sket siden i
forgårs. Til gengæld ligner situationen de problemer, jeg havde før jul,
altså efter at have opdateret til den nyeste decemberversion af AGV. I gamle
dage, dvs. frem til jul havde jeg ingen problemer.

Inger

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 23-05-05 20:48

"Inger Buchard" <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> skrev i en
meddelelse news:429214c5$0$282$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> altså efter at have opdateret til den nyeste decemberversion af AGV. I
> gamle dage, dvs. frem til jul havde jeg ingen problemer.

Jeg bruger AVG free edition 7.0.322 og har ingen problemer, så jeg vil
opfordre dig til at downloade den free version. Den gamle version 6 udgik op
til jul såvidt jeg husker fik en mail deromkring med opfordring til at
downloade den nye version.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen