Hvad skal jeg vælge i junglen ????
Fra : Kenneth Bang

Dato : 31-05-01 16:19

Jeg har bestemt mig til at få ADSL, men det er jo en jungle at finde den
rigtige løsning. Jeg har fulgt med i denne gruppe i et stykke tid, og den
har da også svaret på en del af mine spørgsmål - Men ikke alle. Jeg er vel
på normal bruger niveau mht. " normal " computer brug, men på ADSL området
er jeg helt grøn.

Jeg har kigget lidt og bestemt at det skal være en 512/128 løsning.
Teledanmarks løsninger lyder for mig ok, men jeg kan ikke se om det skal
være Bredbånd eller NetExpress. Er der hastighedsforskel mellem Router /
modem ?

Jeg skal bruge forbindelsen til at surfe, downloade film, billeder osv. og
så skal der spilles lidt over nettet en gang i mellem. Hvad er optimalt til
det ?

Med venlig hilsen Kenneth

Fra : Rune Hammerksov

Dato : 31-05-01 22:01

Hvis du vil spille over nettet skulle du overveje TDC webspeed k2. Det
kræver selvfølgelig at du har kabelTV i forvejen. Jeg har selv webspeed k2
og jeg har den laveste ping man kan få på nettet lige på nær hvis man sidder
ved serveren.