IPCop - udelukke / nedsætte båndbredden på~
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 23-05-05 06:50

Jeg kører med en Linux baseret Firewall nemlig IPCop. Er der en der
ved hvordan man nedsætter båndbredden til en bestemt IP adresse ?

Endvidere kunne jeg også tænke mig at kunne bestemme båndbredden
til en bestemt IP adresse.

Er der nogle der kan give mig en step by step instruktion til dette?
Så vil jeg MEGET glad.

Allan S. Kristiansen

http://www.emme.dk/hvader.html vil du vide hvad en Weblog er?
http://www.hullet-valby.dk/allan-2.php Hvis du vil vide hvor koldt mit øl er

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 23-05-05 09:28

Allan S. Kristiansen <ask@ask-service.dk> skrev 2005-05-23:
> [...]
> til en bestemt IP adresse.
>
> Er der nogle der kan give mig en step by step instruktion til dette?

http://www.ipcop-pro.de/e107_files/downloads/QoS%20on%20IPCop%201.4.pdf

Thomas

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 23-05-05 16:28

"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.ipcop-pro.de/e107_files/downloads/QoS%20on%20IPCop%201.4.pdf
>
> Thomas

kort og konsis som altid.. og tak for svaret - du har hjulpet mig før
med ipcop.

Jeg lidt dårlige erfaringer med at lave opdateringer, hver gang jeg prøver
at opdatere - så kan jeg
ikke komme ind på webinterfacet. Det har resulteret i at jeg må gå tilbage
til den tidligere version igen

hvad gør jeg galt?

mvh
allan

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 23-05-05 17:40

Da jeg havde installeret IPCoP 1.4.6 som frisk installation
kunne jeg fint komme ind på web interfacet. herefter installerede
jeg QoS fra terinalen som root tar etc etc ... og den blev
installeret fint, men nu kan jeg ikke komme ind på web interfacet.

hvad sker der?

mvh
allan