Godt prog. til kopiering via USB kabel?
Fra : Morten

Dato : 22-05-05 21:06

Hej

Jeg har købt et USB 2.0 Link kabel til kopiering mellem 2 maskiner. Det
program der fulgte med var ret dårligt, og jeg har ikke selv fundet en
mulighed for at kopiere over USB kun fra Windows, så er der nogen der
kender
et program der er godt at bruge til det? - det må gerne ligne noget i stil
med en FTP client, eller bare noget windows drag-n-drop agtigt...

/Morten

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : N

Dato : 22-05-05 22:47

> [...]
> et program der er godt at bruge til det? - det må gerne ligne noget i stil
> med en FTP client, eller bare noget windows drag-n-drop agtigt...

Prøv at hente TotalCommander på www.ghisler.com
Det er et program a' la Norton i de gamle DOS dage, bare opdateret til
Win-platformen inklusiv FTP o.m.a.

Programmet har som standard ingen begrænsninger, bortset fra at man får en
popup box ved start.

Prøv det en gang og du vil sikkert aldrig mere benytte stifinder.

Fra : Morten

Dato : 23-05-05 15:45

> Prøv at hente TotalCommander på www.ghisler.com
> Det er et program a' la Norton i de gamle DOS dage, bare opdateret til
> Win-platformen inklusiv FTP o.m.a.

Det kender jeg og benytter jævnligt ... jeg kan dog ikke finde noget sted i
det hvor man kan kopiere over USB (Kun null-modem kabel)...

??

/Morten

Fra : N

Dato : 23-05-05 20:38

> Det kender jeg og benytter jævnligt ... jeg kan dog ikke finde noget sted
> det hvor man kan kopiere over USB (Kun null-modem kabel)...

Dvs. det er IKKE et traditionelt netværk som man kender det med ethernet,
dette USB Link kabel.
Er det ikke muligt at "tilslutte" som et rigtigt netværk med dette kabel?

Fra : Morten

Dato : 23-05-05 21:02

> [...]
ethernet,
> dette USB Link kabel.
> Er det ikke muligt at "tilslutte" som et rigtigt netværk med dette

Nej .. man skal bruge en client til at kopiere med .. men jeg kender så
kun
den ene jeg fik med som er ret dårlig ...

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 26-05-05 22:45

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news5ke.436$NZ4.201@news.get2net.dk...
> [...]
> et program der er godt at bruge til det? - det må gerne ligne noget i stil
> med en FTP client, eller bare noget windows drag-n-drop agtigt...

Det du søger, er det noget i stil med det her ?
http://www.usbfiletransfer.com/

Niels Svendsen