NFSU2 - ATI Radeon 9600 pro
Fra : Claus Jensen

Dato : 22-05-05 19:50

Spillet kan ikke starte / nogen gange kan det men dør så efter nogle
minutter..................

Gode råd efterlyses, er her oplysninger nok?

mvh Claus

Fra : Kasper Aae

Dato : 22-05-05 20:50

On Sun, 22 May 2005 20:49:54 +0200, "Claus Jensen" <junk@paradis.dk>
wrote:

>Spillet kan ikke starte / nogen gange kan det men dør så efter nogle
>minutter..................
>
>Gode råd efterlyses, er her oplysninger nok?

Virker kortet med andre spil, eller er det kun NFSU2 der viser de her
symptomer?

--
Kasper Aae

Fra : Claus Jensen

Dato : 23-05-05 18:23

Ja det er tilsyneladende kun dette spil der er problemer med

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-05-05 22:42

Prøv med en anden - evt ældre driver.
Det spil har kørt upåklageligt med netop et 9600 pro kort hos mig.

Kurt