Netvaerk eller spil gruppen ?
Fra : Grunt

Dato : 22-05-05 19:13

Er det et netværksproblem når jeg ikke kan få mine 2 computere til at spille
doom 3 når de gerne vil spille H&D 2 ?
Eller ved spilgruppen noget om den slags ?

Begge computere er på internettet via en router.

Begge computere kan se hinanden og se filer og mapper hos hinanden og overføre
filer, der er delt.

Begge pinger lystigt frem og tilbage.

Tilbage til doom 3 hvor jeg har forsøgt at lave både internet og lan servere på
begge maskiner. Pc2 kan se lanserveren på pc1 men kan ikke joine fordi "server
is misconfigured".

Der er forresten ikke installeret nogen firewall på pc1, ikke engang windows
firewall(?). Den har sp 1 installeret. Skal sp 2 være installeret før doom 3 vil
spille over lan ?
Og windows firewall, kommer den med sp 2 ?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 22-05-05 21:56

On Sun, 22 May 2005 20:12:45 +0200, Grunt <grunt@postkassefejl.dk>
wrote:

> Begge computere er på internettet via en router.

Nå, jamen så fik du da lært noget alligevel.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Grunt

Dato : 23-05-05 12:35

On Sun, 22 May 2005 22:56:10 +0200, Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

>Nå, jamen så fik du da lært noget alligevel.
>
>-A

Nu mangler vi bare at du svarer på det der spørges om og ikke altid skal spille
dumsmart.
Jeg mener stadig router er overflødig efter den "løsning" der blev fundet.

Fra : Kristian Krautwald

Dato : 23-05-05 15:47

In newsgroup dk.edb.netvaerk wrote, Grunt, this, the Mon, 23 May 2005
13:35:14 +0200:

PLONK!!
Kristian Krautwald

Fra : Grunt

Dato : 23-05-05 19:33

On Mon, 23 May 2005 16:46:31 +0200, Kristian Krautwald
<kristian@krautw!Fjerndette!ald.dk> wrote:

>In newsgroup dk.edb.netvaerk wrote, Grunt, this, the Mon, 23 May 2005
>13:35:14 +0200:
>
>PLONK!!

DET var dagens store grin, tak.

Fra : Calle.

Dato : 24-05-05 21:09

Grunt wrote:

> DET var dagens store grin, tak.

Hvem tror du der grines af?
--
Calle.

Fra : Grunt

Dato : 24-05-05 21:52

On Tue, 24 May 2005 22:09:14 +0200, "Calle." <fake@fake.fake> wrote:

>Hvem tror du der grines af?

Det er ikke noget jeg tror, jeg ved hvem jeg griner af.
Der er jo ingen herinde der kan svare på seriøse spørgsmål. I er til grin hele
bundet.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-05-05 18:30

On Tue, 24 May 2005 22:51:46 +0200, Grunt <grunt@postkassefejl.dk>
wrote:

> Der er jo ingen herinde der kan svare på seriøse spørgsmål. I er
> til grin hele bundet.

Hold nu op GVerner. Gå et andet sted hen og trold.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Grunt

Dato : 25-05-05 20:50

On Wed, 25 May 2005 19:29:54 +0200, Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

>Hold nu op GVerner. Gå et andet sted hen og trold.
>
>-A

Du først og lær så lidt om netværk.
Bare en lille bitte smule, så er dit nærvær her berettiget, ellers ikke.
Og denne gruppe er ikke interessant for dem der har problemer med netværk.
bye bye baby.