Motherboard hjælp......
Fra : KM

Dato : 22-05-05 16:11

Leder efter et nyt bundkort til min computer. Jeg har lige købt en 3.6Ghz P4
CPU. Socket 775.
Hvilket bundkort ville være bedst når jeg stadig kører med AGP grafikkort.

Hælder lidt til ASUS, men hvis der er nogen der kan give mig indput på andre
mærker som ville virke ligeså godt, og med overvågnings programmer til
tempereatur osv osv, ville det være dejligt med lidt hjælp på den side...

Jeg har DDR-PC3200 Ram 2GB i form af 1 1GB blok, og 2 512MB blokke....

Mvh

KM

Fra : SB

Dato : 22-05-05 21:29

Kik i edb priser, søg efter et bundkort som understøtter din cpu og ram
osv., men det ville jo nok have været en fordel, hvis du havde undersøgt
hvilket bundkort du ville have inden du købte en cpu
-----
SB

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 23-05-05 11:41

find et bedre subject!!!

Ingen er i tvivl om at du taler om motherboards, da du skriver i
dk.edb.hardware.bundkort

og at du skriver "hjælp" siger intet om hvad du har af spørgsmål - så
mange folk, f.eks. mig, gider ikke spilde tid med at læse din post da vi
ikke på forhånd ved om vi kan hjælpe dig

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-05-05 06:55

KM wrote:
> Leder efter et nyt bundkort til min computer. Jeg har lige købt en
> 3.6Ghz P4 CPU. Socket 775.
> Hvilket bundkort ville være bedst når jeg stadig kører med AGP
> grafikkort.

Her er en del bud:
http://kortlink.dk/t7d

--