Fif: Begræns kattehår over det hele
Fra : Linde

Dato : 22-05-05 14:47

Hej gruppe

Kom lige på et super lokumstrick til at undgå alt for mange hår over det
hele: Købte nogle fnugruller for at kunne tage lidt af det på tøjet, de
virker fint. Det nye er at min kat også får en tur med fnugrullen af og til!
Det tager de hår der sidder løst og ville falde af ved næste kæletur
alligevel. Katten er vild med turen og smider sig når jeg tager rullen frem
(kan selvfølgelig ikke garanteres for alle katte), også selvom jeg ruller
mod hårene.

Andre gode råd modtages også meget gerne, da der kunne tænkes at være
økonomiske ulemper ved mit fif i længden.

Mvh
Linde

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-05 15:07

"Linde" <delinde@gmailfjern.com> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe

> Andre gode råd modtages også meget gerne, da der kunne tænkes at være
> økonomiske ulemper ved mit fif i længden.

En fugtig engangsvaskeklud tager også fint de løse hår.

Tina

Fra : Carina Kristensen

Dato : 22-05-05 15:39

Ja i min stofsofa bruger jeg altid en våd klud til at tage det... Det
virker
fint for mig... Godt nok en anelse upraktisk at sofaen så er en anelse
fugtig bagefter... Men tricket virker rigtig godt for mig.

Fra : Kate

Dato : 23-05-05 19:44

"Linde" <delinde@gmailfjern.com> wrote in

> Det nye er at min kat også får en tur med fnugrullen af og til!

Det prøvede jeg også på en af mine. Han manglede kun at knurre eller
hvæse af mig ellers fik han nok fortalt hvad han mente om det stunt
Her kan det ikke anbefales, hvis man vil bevare venskabet med
pelstotterne, så den rulle bruges kun på mig og mine ting

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Lars

Dato : 27-05-05 08:11

In article <d6q2kf$13es$1@newsbin.cybercity.dk>, delinde@gmailfjern.com says...
> [...]

> Andre gode råd modtages også meget gerne, da der kunne tænkes at være
> økonomiske ulemper ved mit fif i længden.

Hej Linde, støvsugning af katten, på lav styrke selvfølgelig virker formidabelt.

--
Best regards

Lars