DVD Box Office
Fra : JSMadsen

Dato : 31-05-01 15:15

Nogen der har erfaringer med at købe DVD box set hos dem, og disse slipper igennem tolden?

Går og venter på 3. sæson af X-Files - havde egentlig troet den ville slippe
igennem nemt, men efter 3 uger har jeg ikke modtaget den endnu...

Hvad er ellers den generelle erfaring med dem og hvor mange pakker der ryger igennem tolden?

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 25.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Anders And

Dato : 31-05-01 15:49

Det er et par år siden jeg sidst har bestilt hos dem men en af mine
kollegaer har efterhånden bestilt omkring 50 film hos dem det sidste halve
år. Han har kun fået en film taget i tolden og den var fra amazon.com. Hos
dvdboxoffice er han ikke blevet opkrævet told endnu. Han siger at der går
fra 5 dage og op til et par uger. En gang har han mailed dem at han ikke
havde modtaget en film og de sendte fluks en ny samme dag. Om de havde glemt
at sende den eller den var blevet væk i posten melder historien ikke noget
om. Han betstiller kun en film af gangen om det kan være det der gør det med
tolden ved jeg ikke men da jeg købte hos dem fik jeg taget en pakke og den
var tilfældigvis med 2 film i alle de andre ca. 10 stk kom enkeltvis og uden
told.
Håber du snart får dine film. Men ellers koster det jo ikke noget at sende
dem en mail.

Kim

Fra : KTB

Dato : 31-05-01 21:03

tjah, forsøgte sidste år med en enkelt dvd, den blev afsendt straks, men
hang så 5 uger i tolden..........

Fra : Jess Bobbi F?rst Han~

Dato : 01-06-01 08:15

Kender jeg godt. Da jeg forudbestilte Final Destination hos dem sidste år,
tog det også 5 uger (efter udgivelsesdatoen), før jeg fik den. Jeg sendte
dem en mail, og de skrev, at de havde haft problemer med det danske
toldvæsen, men at det skulle være løst samme dag. Jeg fik filmen dagen
efter...
Siden har der ikke været problemer, og jeg er aldrig blevet nuppet i
tolden....