Shrek
Fra : JSMadsen

Dato : 31-05-01 15:04

Nogen der ved hvornår den får DK premiere?
Har ikke kunnet finde datoer på netsider...

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 25.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Kent Hansen

Dato : 31-05-01 16:10

7.9.2001
http://www.eonfilm.dk/ibiografen/premierer/premierer.asp?day1=56&days=28

Fra : Jes Jensen

Dato : 07-06-01 08:57

Jeg aner ikke hvornår den har premiere, men har lige set filmen selv. DEN ER
ALT FOR SJOV. De folk som ikke tager i bio for at se den snyder sig selv for
et godt grin

MVH
jes

Fra : Rune Bang Lyngsoe

Dato : 08-06-01 02:44

"Jes Jensen" <cage@mail1.stofanet.dk> formåede på ingen måde at skjule
sin begejstring:

> Jeg aner ikke hvornår den har premiere, men har lige set filmen
> selv. DEN ER ALT FOR SJOV.

Det kan jeg for så vidt godt give dig ret i. Men jeg var ærlig talt en
kende skuffet over animeringen af bevægelser, specielt af gående folk
(og ogrer, æsler, prinsesser m.v.). Det mindede lidt for meget om et
Super Mario-spil. Og nu jeg har posen åben vil jeg da også lige lufte
min utilfredshed med at de efter min mening slap lidt for nemt om ved
løsningen på den romantiske konflikt. Men alt i alt en glimrende film
som jeg da bestemt vil anbefale alle der ser noget i retning af mindst
en film om måneden.

    1000Kys&Kram

      Rune Lyngsø
--
Disclaimer: The opinions expressed by the Department of Computer Science,