LEGO og SWIII *spoiler*
Fra : Dag Stinus

Dato : 22-05-05 11:25

Se lige denne "LEGO-udgave" af SWIII:
http://www.treehouseanimation.com/rotb/.

Da den viser "detaljer" fra SWIII er der spoiler-advarsel.

Selvom LEGO selvfølgelig får lavet en film som denne for at sælge SW-klodser
så synes jeg den er lavet med et glimt i øjet (det glimt der måske kan
mangle i Lucas' udgaver).

Når det er sagt så synes jeg SWIII var en positiv overraskelse. Bedre end II
og meget bedre end I. Dialogen var, som sædvanligt, ikke af høj kvalitet -
til gengæld var der ikke særlig meget af den! Jeg forstår godt at den fik en
højere censurgrænse i USA. Der er absolut scener, som på det store lærred i
en biografsal, virker rå og voldsomme på børn (de døde Jedibørn i
Jedi-templet og Anakins forbrændte krop). Måden hvorpå forskellige
musiktemaer fra SWIV blev hentet frem mod slutningen af filmen var også en
flot måde at knytte båndene til "fremtiden".

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-05-05 12:03

Dag Stinus wrote:
> [...]
> musiktemaer fra SWIV blev hentet frem mod slutningen af filmen var også en
> flot måde at knytte båndene til "fremtiden".

Den er da herre cool altså den her lego ting.. har endnu ikke set
SWIII...

Fra : Kim Jensen

Dato : 22-05-05 13:08

Dag Stinus wrote:
> Se lige denne "LEGO-udgave" af SWIII:
> http://www.treehouseanimation.com/rotb/.
> Da den viser "detaljer" fra SWIII er der spoiler-advarsel.

Den blev vist i sin fulde længde i denne uges udgave af Troldspejlet.
Ganske sjovt lavet.

--
med venlig hilsen
Kim Jensen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-05-05 13:20

Kim Jensen wrote:

> Den blev vist i sin fulde længde i denne uges udgave af Troldspejlet.
> Ganske sjovt lavet.

Var dette ikke en fuld udgave da?

Hmm kan den skaffes et sted monstro? Er sikker på min nevø vil elske mig
hvis jeg fandt den

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 22-05-05 14:22

> Hmm kan den skaffes et sted monstro? Er sikker på min nevø vil elske mig
> hvis jeg fandt den

Den ligger på eMule, hvis du har morale (eller mangel på samme) til det...

MVH

Morten

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-05-05 14:55

Morten Wulff Nielsen wrote:

> Den ligger på eMule, hvis du har morale (eller mangel på samme) til det...
>

> MVH
>
> Morten

Har jeg ikke.. :)

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-05-05 16:56

> Var dette ikke en fuld udgave da?
>
> Hmm kan den skaffes et sted monstro? Er sikker på min nevø vil elske mig
> hvis jeg fandt den

Det var samme udgave som de viste i Troldspejlet ihvertfald.. Ved ikke om
der findes en længere på nettet.

Mvh. Martin

Fra : PerX ...

Dato : 24-05-05 01:30

In article <42905e15$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
dag@SLETTESstinus.dk says...
> Se lige denne "LEGO-udgave" af SWIII:
> http://www.treehouseanimation.com/rotb/.
>
> Da den viser "detaljer" fra SWIII er der spoiler-advarsel.

Glem ikke StoreWars:

http://www.storewars.org/flash/

Absolute ingen spoilers med mindre du ikke har set 4 og 5 ;)