Kvinders behov
Fra : Søren

Dato : 22-05-05 09:20

Hej

En enlig 37 årig kvinde i min omgangskreds har ikke haft sex med en partner
i over 5 år!

Hvordan kan hun undvære det?

Kan kvinder geneerlt tilsidesætte et seksuelt behov?

Skal jeg foreslå at 'hjælpe' hende?

Søren

Fra : Corax

Dato : 22-05-05 10:27

Orgasme kan man give sig selv, hvis ellers man kan få orgasme. Nærheden som
ligger i det seksuelle kan man ikke få, når man er alene. Den kan du dog
ikke give hende, hvis dit tilbud kun gælder sex - og så kan det formentlig
være lige meget.

- Corax

Fra : nusle nuslesen

Dato : 22-05-05 12:29

"Søren" <madklub@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> En enlig 37 årig kvinde i min omgangskreds har ikke haft sex med en
> partner i over 5 år!
>
> Hvordan kan hun undvære det?

På samme måde som når mænd ikke har sex i mange år ad gangen.

> Kan kvinder geneerlt tilsidesætte et seksuelt behov?

Selvfølgelig, præcis som mænd.

> Skal jeg foreslå at 'hjælpe' hende?

Er hun da i nød?

Ej, hvor tåbelig kan man(d) være.

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-05-05 15:05

HEj

> Selvfølgelig, præcis som mænd.

Hmm Det ved jeg nu ikke rigtig. Kvinder kan i langt højere grad lukke af for
det varme vand, hvis de har lyst end vi mænd.

Mvh. Brian

Fra : sdsf

Dato : 22-05-05 16:04

> Hmm Det ved jeg nu ikke rigtig. Kvinder kan i langt højere grad lukke af
for
> det varme vand, hvis de har lyst end vi mænd.
>
> Mvh. Brian

Nej, det er omvendt.
Enhver kvinde kan gå ned på et værtshus og finde
sig en sexpartner, hvis lysten skulle være til det.

Sådan er det ikke for en mand. Her skal der kæmpes
for at få en at have sex med, og ganske mange mænd
lever et helt liv uden nogensinde at have haft sex med
en kvinde.

Fra : andropov

Dato : 23-05-05 17:41

On Sun, 22 May 2005 16:04:33 +0200, "Brian Olesen"
<ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote:

>HEj

>Hmm Det ved jeg nu ikke rigtig. Kvinder kan i langt højere grad lukke af for
>det varme vand, hvis de har lyst end vi mænd.

Men det må vel også have noget at gøre med mindre behov.....

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 23-05-05 20:25

> Men det må vel også have noget at gøre med mindre behov.....

eller større selvkontrol?

Fra : andropov

Dato : 23-05-05 21:19

On Mon, 23 May 2005 17:25:09 -0200, "Hornbech - Nuuk"
<Hornbech1@greennet.gl> wrote:

>eller større selvkontrol?

Det er så et spørgsmål om selvkontrol i alle livets forhold kommer før
behov....

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 23-05-05 21:23

> Det er så et spørgsmål om selvkontrol i alle livets forhold kommer før
> behov....

Ja, interessant spørgsmål. Tænker du på de maslowske behov?

Fra : andropov

Dato : 23-05-05 21:26

On Mon, 23 May 2005 18:23:04 -0200, "Hornbech - Nuuk"

>Ja, interessant spørgsmål. Tænker du på de maslowske behov?

Jeg havde ikke nogen speciel teori i tankerne.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-05-05 22:12

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Men det må vel også have noget at gøre med mindre behov.....

Det er en tåbelig gammel skrøne.

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-05-05 22:54

Hej

> Men det må vel også have noget at gøre med mindre behov.....

Det ku' man sagtens frygte.

Mvh. Brian

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-05-05 17:28

nusle nuslesen skrev den 22-05-2005 13:28:

> Ej, hvor tåbelig kan man(d) være.

Godt opsumeret.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-05-05 22:12

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

Hej,

> Godt opsumeret.

mange hilsner

Fra : Paul

Dato : 22-05-05 12:08

"Søren" <madklub@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> En enlig 37 årig kvinde i min omgangskreds har ikke haft sex med en
> partner i over 5 år!
>
> Hvordan kan hun undvære det?

Hvorfor skulle hun ikke kunne det?
Jeg har aldrig hørt om et menneske hvis dødsårsag var: "Død af manglende
seksuel aktivitet".

> Kan kvinder geneerlt tilsidesætte et seksuelt behov?

Ja, og det kan mænd også.

> Skal jeg foreslå at 'hjælpe' hende?

Kommer jo an på med hvad?

M.v.h.

Paul

Fra : jens

Dato : 22-05-05 17:24

"Søren" <madklub@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> En enlig 37 årig kvinde i min omgangskreds har ikke haft sex med en
> partner i over 5 år!

Det er hun ikke ene om.

> Hvordan kan hun undvære det?

Tjae tror nu ikke det er så svært, og da slet ikke når man er enlig, har man
en smuk partner til at vimse rundt er det jo nok sværere.

> Kan kvinder geneerlt tilsidesætte et seksuelt behov?

Tjae det kan jo diskuteres, i følje marslov er det seksuelle behov, et
barsalt behov, og så kan det ikke undertrykkes, men hvem har ikke prøvet, at
tilfredsstille sit seksuelle behov i enerum, og hvilken mand er aldrig
vågnet med en klistret fornemmelse på maven.

> Skal jeg foreslå at 'hjælpe' hende?

Ja hvis det er det du trænger til, og hvis du mener du kan gøre det, uden at
hun bliver stødt, så klø da på.

Jens

Fra : Non-Desperado

Dato : 23-05-05 15:59

"jens" <glad1fjern@stofanet.dk> skrev:
>......, og hvilken mand er aldrig
>vågnet med en klistret fornemmelse på maven.

Undertegnede.
Jeg har har altid lettet trykket i tide, og har undgået
"spejlæg".

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-05-05 18:03

HEj

> Skal jeg foreslå at 'hjælpe' hende?
>
> Søren
Ja gør da bare det, for når hun annoncerer at det er så længe siden, at hun
har fået noget er det muligvis et tegn på, at hun gerne ønsker dette forhold
ændret. Du skal naturligvis kun gøre det, hvis du tænder på hende.

Mvh. Brian

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-05-05 20:34

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal naturligvis kun gøre det, hvis du
> tænder på hende.

Hvorfor naturligvis?

--
-Jens B.

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-05-05 16:06

Hej

> Hvorfor naturligvis?

Fordi pigen sgu ikke gider ligge og rode med en, der gør det af medlidenhed.
Det var da en usympatisk tanke. Ville du selv have lyst til, at få sex på
det grundlag?

Mvh. Brian

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-05-05 16:17

> Fordi pigen sgu ikke gider ligge og rode med en, der gør det af
> medlidenhed. Det var da en usympatisk tanke. Ville du selv have lyst
> til, at få sex på det grundlag?

Hvis jeg var trængende, kunne jeg da ikke være mere ligeglad.

--
-Jens B.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 23-05-05 22:15

> "Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg var trængende, kunne jeg da ikke være mere ligeglad.
>
> --
> -Jens B.

Helt sikkert , hvis ikke jeg havde fået noget på den dumme i et par dage, så
kunne selv Mimmi Jacobsen bruges : o )))

Boni

Fra : andropov

Dato : 23-05-05 22:33

On Mon, 23 May 2005 23:14:51 +0200, "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk>
wrote:

>Helt sikkert , hvis ikke jeg havde fået noget på den dumme i et par dage, så
>kunne selv Mimmi Jacobsen bruges : o )))

Ja, hun er jo en lækker steg som scorer yngre mænd fra deres koner
læser man i ugebladene :)

Fra : PerX ...

Dato : 22-05-05 23:41

In article <42904099$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
madklub@wanadoo.dk says...
> Hej
>
> En enlig 37 årig kvinde i min omgangskreds har ikke haft sex med en partner
> i over 5 år!
>
> Hvordan kan hun undvære det?

Det kan man jo blive nødt til.

> Kan kvinder geneerlt tilsidesætte et seksuelt behov?
>
> Skal jeg foreslå at 'hjælpe' hende?

Hvis du ikke er bange for at få en på kassen ;)

Fra : andropov

Dato : 23-05-05 17:44

On Mon, 23 May 2005 00:41:15 +0200, PerX ...

>Det kan man jo blive nødt til.

>Hvis du ikke er bange for at få en på kassen ;)

Hvis det var en mand som fik fik tilbuddet var reaktionen nok en anden
:)

Fra : Mette

Dato : 23-05-05 16:34

> [...]
> i over 5 år!
>
> Hvordan kan hun undvære det?
>
> Kan kvinder geneerlt tilsidesætte et seksuelt behov?

Hvorfor tror du, at hun har brug for "hjælp"? Kvinder kan så let som
ingenting få al den sex de vil have. Hvis hun ønskede den slags "hjælp" som
du foreslår, så havde hun nok fået det for længst. Men noget tyder på, at
det ikke er det, hun ønsker, men derimod et langvarigt og seriøst
parforhold. Derfor tror jeg ikke, at din hjælp er særligt ønsket.

Fra : Anita

Dato : 23-05-05 17:40

Mette wrote:
> Hvorfor tror du, at hun har brug for "hjælp"? Kvinder kan så let som
> ingenting få al den sex de vil have.

Kan de?

Venligst Anita

Fra : andropov

Dato : 23-05-05 17:45

On Mon, 23 May 2005 18:39:42 +0200, "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com>
wrote:

>Kan de?

Ned på nærmeste værtshus og give gutterne et par øl og de er klar :)

Fra : ThomasB

Dato : 24-05-05 08:48

> Ned på nærmeste værtshus og give gutterne et par øl og de er klar :)

Og hvad er det så for en kvinde, der har lyst til en fordrukken bodegamand?

Fra : andropov

Dato : 24-05-05 08:56

Ølhunen møder ølhanen.

Fra : Mette

Dato : 23-05-05 17:53

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan de?

Ja, generelt set, ja.

Fra : Paul

Dato : 23-05-05 21:18

"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse

> Ja, generelt set, ja.

Jamen, jeg kan da også få f.eks. al den opmærksomhed jeg vil ha'.
En tur ned på gaden i myldretiden uden tøj på skulle vel kunne gøre tricket.

Spørgsmålet er så bare om det er den slags opmærksomhed jeg vil ha'?

Eller sagt på en anden måde:
Kan kvinder virkelig få al den sex - "de gerne vil ha'"?
Jo da, hvis kvinder bare vil ha' pik i hul uden yderligere krav, så ja da...
mulighederne er enorme.
Udbuddet svinder ganske voldsomt ind når kvindens krav (efterspørgsel)
sættes op - sjovt nok.

M.v.h.

Paul

Fra : andropov

Dato : 23-05-05 21:23

On Mon, 23 May 2005 22:17:54 +0200, "Paul"
<paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote:

>Jamen, jeg kan da også få f.eks. al den opmærksomhed jeg vil ha'.
>En tur ned på gaden i myldretiden uden tøj på skulle vel kunne gøre tricket.

Er du sikker på at kvinderne så kommer springende og vil have pik....

>Spørgsmålet er så bare om det er den slags opmærksomhed jeg vil ha'?

Måske hvis du er en John Holmes du vil få den rigtige opmærksomhed :)

Krav er vel aldrig så spændende.

Fra : Paul

Dato : 23-05-05 23:20

> Er du sikker på at kvinderne så kommer springende og vil have pik....

Er du sikker på jeg skrev det?

M.v.h.

Paul

Fra : Mette

Dato : 23-05-05 21:36

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
da...
> mulighederne er enorme.
> Udbuddet svinder ganske voldsomt ind når kvindens krav (efterspørgsel)

Det er dét, der er min pointe. Han spørger om han skal tilbyde sin "hjælp" -
altså i form af en "pik i hul uden yderligere krav", fordi han synes det er
mærkværdigt og åbenbart synd, at hun ikke har dyrket sex i 5 år. Men hvis
det var det hun ville have, så skulle hun nok kunne have fået det forlængst.
Men i og med, at hun netop ikke har dyrket sex i 5 år, er det jo nok et tegn
pål, at hun vil have mere end det - og det er jo ikke det som spørgeren vil
tilbyde hende.

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-05-05 18:15

Anita skrev den 23-05-2005 18:39:

> Kan de?

Med stor fare for at provokere:
Hvis du ser på, hvad mænd kan finde på at betale for.... hvad tror du så
at en almindelig udseende kvinde kan få uden at forlange betaling.

---------
Minder mig om:
Mand på bar til kvinde: Vil du gå i seng med mig, hvis du får en
million kroner
Kvinden: Ja
Manden: Vil du gå i seng for mig, hvis du får en 100 kroner
Kvinden: Nej, hvad tror du da jeg er.
manden: Det ved vi begge, men nu forhandler vi prisen.
---------

Fra : andropov

Dato : 23-05-05 19:29

On Mon, 23 May 2005 19:14:39 +0200, Carsten Riis <.@.> wrote:

>Med stor fare for at provokere:
>Hvis du ser på, hvad mænd kan finde på at betale for.... hvad tror du så
>at en almindelig udseende kvinde kan få uden at forlange betaling.

Man kan blot se på alt den kvindehandel som bliver omtalt på tv for
tiden. Selv kvinder har fundet ud af at der er penge at tjene på andre
kvinder...

Gnæk gnæk :)

Fra : Anita

Dato : 23-05-05 21:52

Carsten Riis wrote:
> Med stor fare for at provokere:
> Hvis du ser på, hvad mænd kan finde på at betale for.... hvad tror du
> så at en almindelig udseende kvinde kan få uden at forlange betaling.

Men det er vel ikke alle kvinder som er almindeligt udseende.

Venligst Anita

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-05-05 21:54

Anita skrev den 23-05-2005 22:52:

> Men det er vel ikke alle kvinder som er almindeligt udseende.

Ta' nu budskabet.

Men lad mig tale lige ud af posen uden pæne formuleringer:

Hvis du ser på de narkoludere der kan tjene penge på at tilbyde deres
kropsåbninger og/eller kropsdele for at tilfredse mænds behov for at
vise pik.... hvad tror du så alle andre kvinder kan tilluske sig uden at
tage betaling.

Fra : Paul

Dato : 24-05-05 16:19

> [...]
> pik.... hvad tror du så alle andre kvinder kan tilluske sig uden at tage

Limbo!

How low can you go?

M.v.h.

Paul

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-05-05 22:59

> Men det er vel ikke alle kvinder som er almindeligt udseende.
>
> Venligst Anita

Det betyder efter min mening faktisk mindre. Der er kvinderne langt mere
kræsene vil jeg mene.

Mvh. Brian

Fra : Bo Nielsen

Dato : 23-05-05 22:32

> Med stor fare for at provokere:
> Hvis du ser på, hvad mænd kan finde på at betale for.... hvad tror du så
> at en almindelig udseende kvinde kan få uden at forlange betaling.

_Almindelig_ udseende? Ja så får hun sikkert to kolde fra kassen, og retten
til at gi ` en taxa hjem. : o )))

Boni

Fra : Bo Nielsen

Dato : 23-05-05 22:18

> [...]
> det ikke er det, hun ønsker, men derimod et langvarigt og seriøst
> parforhold. Derfor tror jeg ikke, at din hjælp er særligt ønsket.

Du ved da ikke om Søren også ønsker et langvarigt og seriøst parforhold.

Boni

Fra : Bo Nielsen

Dato : 23-05-05 22:07

> [...]
> Hej
>
> En enlig 37 årig kvinde i min omgangskreds har ikke haft sex med en

Det kan jo være at hun er nød til det.

Du har jo ikke fortalt om hun ligner Marianne Jelved.

Boni