MS Windows
briani 27239
Special taster på en Compaq laptop
Fra : Morten Guldager

Dato : 22-05-05 07:59

Hejsa,

Jeg sidder her med en ældre Compaq laptop som er "født" med win-xp-home.

Maskinen har 4 ekstra knapper, som Compaq i sin tid nok så fantasifuldt
har kaldt for "internet zone".
Det er 4 funktionstaster som vækker en eller anden internet service
som naturligvis ikke virker længere.

Min plan er derfor at omprogrammere disse 4 taster til noget nyttigt.

Men hvordan hulen gør jeg det? Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde
noget brugbart under kontrolpanelet.

Forslag?

/Morten

Fra : Ole C

Dato : 22-05-05 08:14

Morten Guldager skrev blandt andet:

> [...]
>
> Min plan er derfor at omprogrammere disse 4 taster til noget nyttigt.
>
> Men hvordan hulen gør jeg det? Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde

Ved at søge på Google med ordene : Compaq +buttons kommer der en masse
hits - blandt andet:
http://h18007.www1.hp.com/support/files/hpcpqnk/us/download/22354.html
TweakUI har også en funktion der måske kan bruges.

--
vh
Ole C