Hotspots
Fra : Piraten

Dato : 21-05-05 22:30

Nogen ville nok sige, hva' skal vi dog med internet på camping andre vil
sige, det giver os en frihed og muligheder og for nogen af os, da kan vi
blive lidt længere på campingpladsen, fordi vi har en mulighed vi ikke
havde
før og lad nu være med at sige, du kan da bare bruge den PC i opholdstuen,
der er ikke mange der tør bruge pc'en i opholdstuen til noget seriøst,
mail,
bank, arbejde el. lign.
Vi "går" efter campingpladser der har hotspots og planlægger turen og
ferien
efter det, men hvad skal man vælge den mega dyre TDC løsning der koster
250
kr. pr. md eller den langt billigere yesihotspot til 99 kr. pr. md. Jeg er
ikke i tvivl, jeg vælger de campingpladser der har yesihotspot og
fravælger
bevidst pladser med TDC hotspot's og der er heldigvis langt flest
campingpladser der har el. får yesihotspot.
Jeg har spurgt TDC om, hvorfor de er så meget dyrere og jeg fik det svar,
at
de egentlig slet ikke er intereseret i private men kun erhvevs folket, så
mon ikke man kan konkludere at TDC slet ikke er intereseret i
campister..............
god sommer til jer alle

Fra : Jan Bøgh

Dato : 22-05-05 12:53

Piraten wrote:

> [...]
> de egentlig slet ikke er intereseret i private men kun erhvevs
> folket, så mon ikke man kan konkludere at TDC slet ikke er

Nej, man kan konkludere, at TDC ikke selv ar nogen interesse/tro på at
internetadgang på campingpladser har nogen fremtid. Akkurat som de vel
nærmest lagde alle mulige forhindringer for udbydere af ADSL, dengang de
ikke troede på at det var fremtiden, men at alle skulle æde deres elendige
ISDN.
Det ærgerlige er bare at når så andre har opdyrket det nye marked kommer
mastodonten og tromler andre udbydere sønder og sammen.

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Piraten

Dato : 22-05-05 18:29

hej Jan
*G* Det må jeg sige, noget af et svar, men du har så fuldstændig ret......
vh Jan