Kraftig håndstøvsuger - HVOR
Fra : Piea

Dato : 21-05-05 18:33

Hej

Er det muligt at købe en håndstøvsuger som er kraftig nok til at støvsuge
kattehår op fra sofaen?

Håber I kan hjælpe

Hilsen Piea
www.123hjemmeside.dk/ragdoll

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 21-05-05 18:53

> [...]
>
> Hej
>
> Er det muligt at købe en håndstøvsuger som er kraftig nok til at støvsuge

Jeg tror det ikke. Vi har en håndstøvsuger, der er rimeligt kraftig, men
den kan ikke suge kattehår op, hvis de har boret sig ned i en stofsofa.
Det har den almindelige støvsuger dog heller aldrig kunnet klare til min
tilfredsstillelse. I stedet har jeg brugt en klædebørste af den
gammeldags røde slags med velourbelægning. Den klarer det faktisk
udmærket. Derefter har jeg så taget de sidste løse hår med støvsugeren.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-05-05 11:41

Betina Rasmussen wrote:

> [...]
> klædebørste af den gammeldags røde slags med velourbelægning. Den
> klarer det faktisk udmærket. Derefter har jeg så taget de sidste løse

hehe jeg bruger en gammeldags skurebørste, af den type til gulvet der kan
ligge i hånden.... den virker super effektivt, både på gulvtæpper, sofa og
stofbeklædte stole... og det tager tre sekunder og så er hårene lige til at
smide i affaldet......
--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 21-05-05 19:14

Piea wrote:
> Er det muligt at købe en håndstøvsuger som er kraftig nok til at støvsuge
> kattehår op fra sofaen?

Jeg tror det ikke.

Sidst jeg købte håndstøvsuger (ca. 1 år siden) ledte jeg også, men selv hos
en "rigtig" støvsugerforhandler var svaret at håndstøvsugere ikke var
kraftige nok. Batterierne kan ikke levere det nødvendige sug.

--
/Lars

Stor anmeldelse af KiSS DP-558:
http://www.recordere.dk/anmeldelser

Fra : Piea

Dato : 21-05-05 20:11

Det var da triste meddelser, havde håbet på lidt mere postive

Men mange tak for hjælpen

GOD WEEKEND