Strandcampingplads ved Livorno-Pisa område~
Fra : BHR

Dato : 21-05-05 16:18

Vi vil være meget taknemmelige for forslag til campingplads i nærheden af
Livorno/Pisa-området.
Det er dog et krav til pladsen at den ligger direkte ud til vandet.
Om det er klipper eller sand betyder ikke så meget - bare man kan bade!

Fra : T. Hartung

Dato : 21-05-05 21:03

"BHR" <bhrFJERN@lic-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er dog et krav til pladsen at den ligger direkte ud til vandet.
> Om det er klipper eller sand betyder ikke så meget - bare man kan bade!
jamen så kik lidt på linket under min signatur her er lidt fra området med
fotos

T. Hartung
VW Passat 1.8T - Hobby 545 TK
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : BHR

Dato : 22-05-05 15:33

> jamen så kik lidt på linket under min signatur her er lidt fra området med
> [...]

Tak for linket.

Nu har vi studeret en del pladser, og kan se at der er mange muligheder.

Jeg tænker nu på om vi simpelthen kan forvente at få en plads, hvis vi ikke
reserverer.

Vi skal være der fra torsdag den 30. juni (uge 26) til torsdag den 7. juli
(uge 27).

Fra : T. Hartung

Dato : 22-05-05 18:02

> [...]
> ikke reserverer.
>
> Vi skal være der fra torsdag den 30. juni (uge 26) til torsdag den 7. juli

Nej i den periode du nævner er der ikke problemer - det store rykind
begynder uge 28 og stigende i intensitet frem til medio august - vi kører
selv i perioden og bestiller ikke.mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung