MSN på 6230i
Fra : Funnyboy

Dato : 21-05-05 14:20

Hej

Er der en der har en TO DO guide til at opsætte MSN på en N6230i
Det skal ikke være en af de der programmer man henter og lægger på
telefonen. Men den IM der er indbygget i den.

Ville også gerne ha en TO DO vejledning i opsætning af e-mail på samme
telefon.

På forhånd tak.

Preben

Fra : Claus Nielsen

Dato : 23-05-05 19:23

"Funnyboy" <N15@nissan-almera.dk> wrote in message
> [...]
> telefonen. Men den IM der er indbygget i den.
>
> Ville også gerne ha en TO DO vejledning i opsætning af e-mail på samme

Hey

Du kan vist bruge den indbyggede IM client med
www.yamigo.com

Bare læs guiden derinde, godt nok på engelsk, men rimelig let at gå til
efter min mening

Claus

Fra : Funnyboy

Dato : 23-05-05 23:48

"Claus Nielsen" <cnie02@control.aau.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> www.yamigo.com
>
> Bare læs guiden derinde, godt nok på engelsk, men rimelig let at gå til

Det har jeg prøvet. Og har da også fået det til at virke sådan nogenlunde.
Kan se at jeg bliver logget af min MSN på computeren når jeg logger på med
mobilen. Men jeg kan ik se mine kontakter der er online. Det er jo ligesom
det der er meningen. Men lige hvad jeg gør forkert ved jeg ikke? Er der
nogle forretninger der kan sætte det på for en? Eks telecare eller ved de ik
noget om det?

Preben

Fra : Claus Nielsen

Dato : 24-05-05 08:02

SNIP
> [...]
> det der er meningen. Men lige hvad jeg gør forkert ved jeg ikke? Er der
> nogle forretninger der kan sætte det på for en? Eks telecare eller ved de

Forretningerne ved ikke noget om det, da det er en service uafhængig af
udbyder og producent.

Har du husket at sætte polle tiden ned til 2 min? Så opdateres kontakterne
hvert 2. minut istedet for 10 min.
Jeg ved de har haft nogle problemer den sidste tid med at MSN ikke logger
på, har selv haft lidt problemer med det, men det virker fint nu...

Ellers er der andre muligheder.
E-Messenger. www.e-messenger.net En wap side hvor du logger på med
messenger.
C-Messenger. http://cmessenger.cleverlance.com/ Java program til MSN, ICQ
og flere
IMic client. http://www.jabber.nu/ Også et java program.

Ulempen ved dem er at de sluger strøm og man kan ikke bruge mobilen til
andet imens.
Hold evt øje med www.chatnu.dk en dansk version af Yamigo, men de
understøtter ikke MSN og ICQ endnu.

Claus

Fra : Funnyboy

Dato : 24-05-05 11:17

> [...]
> IMic client. http://www.jabber.nu/ Også et java program.
>
> Ulempen ved dem er at de sluger strøm og man kan ikke bruge mobilen til

Det har jeg også husket at sætte den til. Men stadig ingen online. Øvøv
Må jo bare vente et par dage og se om den så vil logge på. Kan jo være deres
service der er nede.
Jeg kender godt de andre programmer. Og de virker også fint. Bare træls at
man ikke kan bruge telefonen til andet imens.
ChatNU.dk ser da lovende ud. Spørgsmålet er jo bare hvornår de får MSN op og
køre. Men klart en side jeg vil følge lidt på på.
Takker mange gange for det.

Preben