Ang. 3 og fri taletid ved roaming i TDC´s ~
Fra : Peter

Dato : 21-05-05 13:09

Hej.

Jeg har et spørgsmål ang. 3.
Jeg er meget overbevist om at jeg simpelthen har "brug" for en S/E Z800i,
men der er ikke 3 dækning i mit område.....

Jeg har før spurgt her i NG om de "gratis" minutter man får med i
abonnementet (eks. 150 eller 250 minutter) også gælder hvis man roamer i
TDC´s net. Og jeg har fået det svar at, Ja, de gratis minutter gælder også
ved roaming i TDC´s net, så de første 150 hhv. 250 (eller mere) minutter er
stadig gratis selv om der ikke er direkte 3 dækning.

Nu er mit spørgsmål så:
Hvordan ser jeg dette på 3´s sider ??
Jeg har kikket meget og læst osv, men jeg kan ikke se at det rent faktisk
forholder sig sådan.

Kan i give mig en link el.lign. så jeg kan få 100% vished for påstanden, så
vil jeg blive meget glad og ræse ud og købe en Z800i......

Er det for øvrigt ligemeget hvilket abonnement man vælger mht. ovenstående
ang. de gratis minutter ??

Mvh.
Peter @ Team-PsHdO

Fra : Henrik Bjerre

Dato : 21-05-05 21:36

Mit svar til dig er at gå ned i 3-butikken...

MvH Henrik

Fra : Peter

Dato : 21-05-05 22:12

Hej.

> Mit svar til dig er at gå ned i 3-butikken...

Tak, godt svar......

Jeg har ikke kunne finde info på 3´s side, og det har ikke været muligt at
komme igennem til "kundeservice" (jeg har ventet 3 x 15 min idag !!), og
deres internet system hvor man kan maile til kundeservice har en
serverfejl....!

Så 3 er godtnok ikke nemme at få fat på....!

Mvh.
Peter - som er blevet mere skeptisk overfor at blive 3 kunde i løbet af
idag.......!

Fra : BorreBoy

Dato : 22-05-05 05:13

> [...]
> så vil jeg blive meget glad og ræse ud og købe en Z800i......
>
> Er det for øvrigt ligemeget hvilket abonnement man vælger mht. ovenstående

Ved Boom står det tydeligt:
"Du får
Abonnement

+ 0 På 3
(Gælder ubegrænset forbrug af alm. samtale og videosamtale mellem 3Mobiler
fra 3's net for 0 øre/min.)

+150 min. når du ringer til andre end 3Mobiler i Danmark*

*Opkaldsafgift 25 øre"

Z800 er i øvrigt en fed telefon

Fra : Peter

Dato : 22-05-05 09:26

Hej.
Tak for svar....

> [...]

> fra 3's net for 0 øre/min.)

> +150 min. når du ringer til andre end 3Mobiler i Danmark*

Og det tydelige er ??
Der står i ovenstående tekst kun hvad der sker hvis du ringer fra 3´s eget
net efter hvad jeg kan læse......
Hvis du ringer fra TDC´s net (pga. dårlig dækning/roaming), gælder
ovenstående så vidt jeg kan se ikke.

Mvh.
Peter

Fra : Pilen

Dato : 22-05-05 12:34

Min søn købte for ca 12 dage siden en Z800i ( den kan bare det hele ) .
Vi bor uden for 3 dækning ca 2 uger mere så skulle vi også kunne bruge 3
net
fuldt ud , da de er ved at rejse en antenne i området .
Men når min søn går ind på sin konto hos 3 kan man se en saldo , med hvor
mange minutter fri taletid han har brugt , vel at mærke på andre net end 3
eget net .
Så tal du bare løs det er skam rigtigt nok ,
Pilen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Peter

Dato : 22-05-05 12:53

Hej.

> [...]
> eget net .
> Så tal du bare løs det er skam rigtigt nok ,

Det lyder bare perfekt....
Tak for info.

Mvh.
Peter