Kunne ikke lade være med at smile :-)
Fra : Allan R.

Dato : 21-05-05 09:23

Hej Gruppe

Oplevede det mest underlige her til morgen.

Jeg havde lige sat mig på toilettet for at forrette min nødtørft.

Så kommer katten, hopper ind i brusekabinen placerer numsen over afløbet og
lader de gyldne dråber rende !

Ja, hun tissede direkte ned i afløbet, har aldrig set det før og vi har nu
haft hende i ca. 3 mdr. Hun er ca. 1 år, og jeg
har en ide om at hun også kan finde på at gøre det i toilettet, hvis vi ikke
slog brættet ned.

Så der sad vi begge to, og ordnede lige morgens toilet besøg, kunne ikke
lade være med at smile

Er der nogen der har oplevet at deres kat har gjort det samme ? Hun bruger
ellers altid kattebakken.

Allan R.

Fra : Melanie

Dato : 21-05-05 09:33

"Allan R." <skybums@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lade være med at smile
>
> Er der nogen der har oplevet at deres kat har gjort det samme ? Hun bruger

Hej Allan

Ja lidt det samme, bare i håndvasken. Vi fik en ny kat nr. 2 da den anden
var blevet påkørt. Det var Misse ikke meget for, og ville ikke dele bakke
med Mitzi. Derfor satte hun sig i håndvasken da hun var bange for at gå på
bakken pga. Mitzi. Lidt sødt, men ret ulækkert, men bakken har siden fået nu
plads så de begge kan bruge den igen.

Mvh Melanie

Fra : Linnea[5250]

Dato : 21-05-05 10:05

> [...]
> lader de gyldne dråber rende !
>
> Er der nogen der har oplevet at deres kat har gjort det samme ? Hun bruger

Min kat Alfred som bor hos mine forældre, er 8 år, sidst jeg var hjemme og
ikke havde lukket døren helt fik jeg også et besøg. Han kiggede først lidt
surt på mig og hoppede så hen i badekarret hvor han satte sig over afløbet.

Da jeg spurgte mine forældre til det sagde de at det havde de ikke oplevet,
men der var tit kattepoter på toiletbrættet!
Efter lidt betænkning kommenterede min mor at nu kunne hun bedre forstå
hvordan han kunne holde sig i flere dage når vejret ikke er "udevejr". (Han
har ikke en kattebakke).

Linnea

Fra : Carina Kristensen

Dato : 21-05-05 16:43

Det med afløbet inde i brusebadet har jeg også prøvet en enkelt gang...
Jeg
har også prøvet det at når jeg har haft tømt kattebakken for diverse
klumper
(har kattebakke med låg)... så har jeg selvfølgelig haft sat l¨åget på
gulvet, tilfældigvis oven på den måtte som er udenfor bakken.. så er den
ene
af mine misser gået ind under låget og tisset på måtten... det kunne jeg
nu
heller ikke lade være med at grine lidt af..

Fra : JytteJ

Dato : 21-05-05 22:00

> [...]
> lade være med at smile
>
> Er der nogen der har oplevet at deres kat har gjort det samme ? Hun bruger

Ja - de er jo solidariske de kære væsner, min går som regel også med mig på
toilettet, hyggeligt !!

JytteJ

Fra : Carina Kristensen

Dato : 22-05-05 11:59

det gør mine også altid... hvis døren er lukket miaver de bare helt
vildt..

Fra : Mia Warming

Dato : 22-05-05 12:05

Det der med at de er solidariske er jeg helt enig i.. Vores bliver
dødfornærmede hvis døren til toilettet bliver lukket når vi er derude.. Så
sidder de på den anden side og kalder og snakker til de bliver lukket ind..

Nemo vil bare snakkes med og det kan kun gå for langsomt... My vil også
snakkes med, men skal hun tisse bare en lille bitte smule så skal hun på
kassen når jeg sidder på toilettet.. Så kigger hun op på mig med et blik der
siger "Se mor jeg skal også" Det er da ikke til at stå for..

Mia