MS Windows
briani 27239
Bruger login
Fra : Aksel

Dato : 20-05-05 23:19

Efter en opdatering har jeg pludselig fået det problem at Win XP standser
under opstart og venter på bruger log-in.

Der er kun oprettet en bruger, hvordan fjerner jeg denne funktion?

Hilsen Aksel

Fra : Rudi Stegen

Dato : 20-05-05 23:46

Hej Aksel, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Efter en opdatering har jeg pludselig fået det problem at Win XP
> standser under opstart og venter på bruger log-in.

1. Gå i Start > Kør
2. Skriv control userpasswords2 og klik OK
3. Vælg fanebladet Brugere
4. Fjern hak i "Brugere skal angive brugernavn og password for at logge
på denne maskine".
5. Klik OK
6. Når du bliver bedt om det, skal du indtaste det brugernavn og
password der skal bruges til automatisk logon.
7. Klik OK.

(Sakset fra
<http://www.svein.dk/WindowsXP/Tips/automatisk_logon_i_Windows_XP.asp>)

PS: Hvis du ikke har noget kodeord/password og ej heller ønsker det,
lader du under punkt 6 blot feltet være tomt.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Edmund

Dato : 21-05-05 03:18

Aksel wrote:
> Efter en opdatering har jeg pludselig fået det problem at Win XP
> standser under opstart og venter på bruger log-in.
>
> Der er kun oprettet en bruger, hvordan fjerner jeg denne funktion?

Det er sikkert for du har kørt windows update og installeret Microsoft
..NET Framework Version 1.1

Kør windows update igen, den vil så finde en rettelse til Microsoft .NET
Framework

--
Mvh Edmund