alm musik fil om til mp3
Fra : johny møller

Dato : 20-05-05 20:39

hejsa.

jeg skal bruge et program som jeg kan lave almindelige musikfiler om til mp3
filer.

jeg har prøvet nero og andre musik programmer men kan ikke.
er der ikke et nemt program til at gøre dette med.
har prøvet itunes men kan heller ikke med det
hilsen jobe

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-05-05 20:46

Den 20-05-05 21.39 skrev johny møller følgende:

> jeg skal bruge et program som jeg kan lave almindelige musikfiler om til mp3
> filer.
> har prøvet itunes men kan heller ikke med det

Prøv at følge vejledningen til iTunes her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-multimedia-itunes-trin-optag.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : Mads Breddam

Dato : 20-05-05 20:52

> [...]
> er der ikke et nemt program til at gøre dette med.
> har prøvet itunes men kan heller ikke med det

CDex

http://cdexos.sourceforge.net/

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 21-05-05 00:39

Prøv Audiograbber:
http://www.audiograbber.com-us.net/

Det er gratis og meget nemt at gå til.
Download også LAME MP3 DLL'en fra samme side for at få en høj kvalitet på
mp3'erne.

Jørgen