netsh.exe i trådløst netværk
Fra : Rene Schnoor

Dato : 20-05-05 18:52

Hej, jeg har et lille problem - tror jeg.
Jeg kører et D-Link Airplus G DWL-122 Wireless USB adapter til min nabos
D-Link Router, og det fungerer fint, bortset fra at når computeren ellers
ikke laver noget og netværket er på, kan jeg se i Windows Jobliste at
netsh.exe ca. hver 20 sek. dukker op, bringer processorkraften op til 99% og
laver noget med harddisken og derefter forsvinder igen - det er kun et kort
øjeblik. Er der noget at gøre ved dette eller skal det bare være sådan?
Ellers kører jeg med Norton Internet Security (bruger kun antivirus) og den
indbyggede SP2 Firewall i Win XP, hvis det har noget at sige.

René

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-05 08:32

On Fri, 20 May 2005 19:51:31 +0200 skrev "Rene Schnoor" <nospam@nospam.invalid>
..

> [...]
>Ellers kører jeg med Norton Internet Security (bruger kun antivirus) og den
>indbyggede SP2 Firewall i Win XP, hvis det har noget at sige.

Ser ud til andre har haft samme problem:
http://www.techsupportforum.com/archive/index.php/t-19566.html
http://www.alegsa.com.ar/Visitas/i89/Netsh%20exe%20file.php

Jeg tror du har fået noget 'snavs' på din PC, og at du nok bør spørge i
dk.edb.sikkerhed.virus der er folk der bedre kan hjælpe dig.

VH Martin

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-05 19:15

On Sat, 21 May 2005 09:31:39 +0200 skrev Martin Østerberg <> .

> [...]
>
>Jeg tror du har fået noget 'snavs' på din PC, og at du nok bør spørge i
>dk.edb.sikkerhed.virus der er folk der bedre kan hjælpe dig.

Hils forøvrigt vore fælles bekendte i Smørum...

Martin

Fra : Rene Schnoor

Dato : 21-05-05 21:46

<Martin Østerberg> skrev i en meddelelse
> On Sat, 21 May 2005 09:31:39 +0200 skrev Martin Østerberg <> .

> Hils forøvrigt vore fælles bekendte i Smørum...
>
> Martin

Tak for oplysningerne, jeg vender tilbage med hvordan det gik, min nabo skal
først have koblet sig på netværket før jeg kan checke det og han er ikke her
i øjeblikket.

Men jeg kender altså overhovedet ikke nogen i Smørum?? :)

René

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-05 22:22

On Sat, 21 May 2005 22:45:59 +0200 skrev "Rene Schnoor" <nospam@nospam.invalid>
..

> [...]
>i øjeblikket.
>
>Men jeg kender altså overhovedet ikke nogen i Smørum?? :)

Så undskylder jeg...det var dit efternavn der fik en klokke til at ringe, jeg
tænkte på en i Ledøje-Smørum kommune med samme efternavn. Beklager min
fejltagelse.

VH Martin Østerberg

Fra : Rene Schnoor

Dato : 21-05-05 22:32

> [...]
> jeg
> tænkte på en i Ledøje-Smørum kommune med samme efternavn. Beklager min

Det er okay, kan være det er noget familie, selvom jeg ikke kender dem alle
sammen så godt :)

René

Fra : Rene Schnoor

Dato : 22-05-05 16:05

> [...]
>
> Jeg tror du har fået noget 'snavs' på din PC, og at du nok bør spørge i
> dk.edb.sikkerhed.virus der er folk der bedre kan hjælpe dig.

Jeg installerede og kørte Spybot, samt Ad-Aware, og fandt bl.a. Istbar, som
jeg følgende slettede, og nu lader det til at alt fungerer som det skal
igen. Takker for hjælpen :)

René