MS Windows
briani 27239
xp pro mod en w2k3 server
Fra : tb

Dato : 20-05-05 18:47

Har en delt mappe på en server

vil gerne have favoritter/skrivebord/dokumenter til at pege her. Har fundet
i regedit hvor det skal rettes, men det virker kun for en af de aktuelle
brugere på xp'en
De andre retter den mit z:\\jens\favoritter til c:\documents and
settings\jens\...

Og så var det lige jeg tænkte: Hvor ser regedit overhovedet hvaffor en
bruger jeg retter i? Er der en per bruger, eller overskrives disse ting med
noget sat op et andet sted eller ?

Fra : Glen >

Dato : 21-05-05 08:28

tb wrote:
> [...]
> bruger jeg retter i? Er der en per bruger, eller overskrives disse ting med

z:\%username%\favoritter

/Glen