Kattegrus fra Olivers.
Fra : AEK

Dato : 20-05-05 18:34

Hejsa.

Jeg er startet på Euro Kats klumpende grus - men det lever ikke op til mine
forventninger,
Så et nyt produkt skal afprøves. Kiggede derfor på dk-fritid-kat for at se
andres erfaringer.
Olivers har i følge vores hj.side : Felicia Cat Litter
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/produkter/showproduct.php?productid=207&id=1

Men klikker jeg ind på Olivers, har de ikke dette produkt, men et prodiukt
,der hedder : Olivers Cat Sand.

Forvirret ? Jaaa....

Kan I hjælpe mig, og har I noget erfaring med produkterne ?
På forhånd tak - og go´weekend til alle.

/ Anya & de lokale rødder

--
http://oscarogtilde.webbyen.dk/

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : Anja P. Johansen

Dato : 20-05-05 18:55

"AEK" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Forvirret ? Jaaa....
>
> Kan I hjælpe mig, og har I noget erfaring med produkterne ?
> På forhånd tak - og go´weekend til alle.

Hej Anya!
Jeg har gode erfaringer med Olivers Cat Sand. Det er drøjt, klumper rigtig
godt og klumperne går ikke i stykker når man renser.
Desuden er jeg ret glad for leveringen da jeg sjældent hjar en bil og kan
transportere grus hjem. Så er det så dejligt nemt at komme hjem og finde det
sat af i en af længerne.

MVH Anja

Fra : AEK

Dato : 20-05-05 21:48

"Anja P. Johansen" <anjaKATTEBAKKE@ploumann.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> transportere grus hjem. Så er det så dejligt nemt at komme hjem og finde

Hej Anja - dejligt navn i øvrigt

Tak for tilbagemeldningen.
Støver det meget ?
Grunden til, at jeg er gået fra Sille er, at det støver forfærdeligt.
Euro Cat....tjaah....synes ikke rigtig, at det klumper optimalt...og
rødderne virker ikke så pjattede med det - og det er jo dem, der skal bruge
det

/ Anya.

Fra : Julerosen

Dato : 21-05-05 01:45

"AEK" skrev d. 20-05-05 21:48 dette indlæg :
> [...]
> Euro Cat....tjaah....synes ikke rigtig, at det klumper optimalt...og
> rødderne virker ikke så pjattede med det - og det er jo dem, der skal

Jeg kan også tilslutte mig som bruger af Oliver's kattesand. Det er det
bedste jeg har prøvet, og jeg har haft katte nu i 12 år.
Desuden bliver det leveret til døren, og du behøver ikke at være hjemme.
Man har en pose (10 kg) i rigtig lang tid. Der er heller ingen lugtgener
af kattetis. Så du kan roligt gå i gang med at købe det. Sandet er gråt,
så har du katte med mørk pelsfarve, bliver de ikke misfarvet ;)

Hilsen
Vibeke

http://www.kandu.dk/

Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 21-05-05 09:45

"Julerosen" skrev:
> Sandet er gråt,
> så har du katte med mørk pelsfarve, bliver de ikke misfarvet ;)

Kan man virkelig undgå, at en kat bliver mis-farvet?

R.

Fra : Tournesol

Dato : 21-05-05 07:19

Godmorgen

Jeg bruger selv ollivers cat sand og det er kanon godt det er for mig helt
på højde med EC.
Jeg syntes så også det er et mega + at man får det leveret til døren i 10 kg
sække
det kommer 2 dage efter du har bestilt.
Er du opdrætter er der ganske pæne rabatter at hente samt hvis du betaler
med dankort
Jeg har 10 katte og jeg bruger ca 60 kg om mrd .
Jeg syntes ikke det støver mere en så meget andet .

Knus Henriette
www.dktournesol.dk
Killing og ungkatte tilsalg.

Fra : AEK

Dato : 21-05-05 16:20

"AEK" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Kan I hjælpe mig, og har I noget erfaring med produkterne ?
> På forhånd tak - og go´weekend til alle.

Hejsa.

Og tak for Jeres svar.
Jeg bestiller det i næste uge.

/ Anya & de lokale rødder