Test
Fra : Jim

Dato : 20-05-05 16:30

Der r kun en test, dumme "remarks" behøves ikke...

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-05-05 17:30

Jim wrote:
> Der r kun en test, dumme "remarks" behøves ikke...

Hmm ja, men vidste du for eksempel, at hvis et test-indlæg virker i
dk.test, så virker det med 100% sikkerhed også her?

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-05-05 17:32

Jim skrev:

> Der r kun en test, dumme "remarks" behøves ikke...

Så brug dk.test - stupid!

Fra : Jim

Dato : 21-05-05 19:30

Jeg bruger ikke dk.test, jeg bruger denne... som du ser

og rolig nu, nu ved jeg d virker så d var nok med én...

Smile

Fra : Mikael Schøler

Dato : 21-05-05 21:22

Jim wrote:
> Jeg bruger ikke dk.test, jeg bruger denne... som du ser
>

> og rolig nu, nu ved jeg d virker så d var nok med én...
>
> Smile

Det burde du for dk.test er netop lavet til tests.. Alt andet i andre
grupper er offtopic og irriterende..

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 22-05-05 11:46

"Jim" <Migselv_6@msn.dk> wrote in message
> Jeg bruger ikke dk.test, jeg bruger denne... som du ser
>

> og rolig nu, nu ved jeg d virker så d var nok med én...
>
> Smile

Læg mærke til "dk" - det betyder at man skal skrive på dansk.

/Rasmus