MS Windows
briani 27239
Installer SP2?
Fra : Martin

Dato : 20-05-05 16:03

Hej,

Er alle "børnesygdommene" ved at være forsvundet fra SP2, således at jeg kan
installere denne? Har været lidt nervøs for at installere den, da der altid
er startvanskeligheder...

Mvh Martin. Fjern venligst "FJERNMIG" i min emailadresse
ved tilbagesvar

Fra : Fynbo

Dato : 20-05-05 16:20

"Martin" <martin.berentzenFJERNMIG@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan
> installere denne? Har været lidt nervøs for at installere den, da der

Prøv dig frem....
Du kan jo bare fjerne SP2 igen hvis den ikke duer på din PC.
Med mindre den er slipstreamed......

Fynbo

Fra : Martin

Dato : 20-05-05 16:34

> Prøv dig frem....
> Du kan jo bare fjerne SP2 igen hvis den ikke duer på din PC.
> Med mindre den er slipstreamed......

Hvad er fordelene i forhold til SP1?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-05-05 17:07

Den 20-05-05 17.34 skrev Martin følgende:

> Hvad er fordelene i forhold til SP1?

En masse fejlrettelser og lukning af sikkerhedshuller samt enkelte nye
funktioner.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvorfor bliver spammerne ved med at spamme dig, og hvordan minimerer

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 21-05-05 13:34