alfabetet..... hvor?
Fra : Kim Hansen

Dato : 20-05-05 12:31

hej.

vi kender alle den om at alfabetet skulle være godt for piger... men jeg har
lige et dumt spørgsmål til det.

hvor starter man? skal klitten være midten af fx bogstavet? så o er rundt om
og A krydser den?

og sidst men ikke mindst... snakker vi store eller små bogstaver? <--- tror
det er lige gyldigt da det vel "bare" handler om at komme lidt rundt
dernde:)

kim

Fra : Nana Sørensen

Dato : 21-05-05 15:04

"Kim Hansen" <mv720@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tror
> det er lige gyldigt da det vel "bare" handler om at komme lidt rundt

Altså.... Jeg vilel finde det usexet at en mand febrilsk smånynnede
alfabetmelodien i et mystisk forsøg på at tilfredsstille mig. Hvad nu hvis
pigen bedst kan lide gentagne D´er? Eller hun hader måske W´er?
Måske skulle du bare spørge hende hvor hun helst vil slikkes? Eller bare
slikke der hvor hun virker mest tændt over det?

Håber det er en joke.

Mvh. Nana

Fra : Kim Hansen

Dato : 21-05-05 17:51

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Altså.... Jeg vilel finde det usexet at en mand febrilsk smånynnede
> alfabetmelodien i et mystisk forsøg på at tilfredsstille mig. Hvad nu hvis

så finder ma jo ud af det når man er færdig!!! jo derfor man gør det!

Eller hun hader måske W´er?

samme svar som før...

> Måske skulle du bare spørge hende hvor hun helst vil slikkes?

jo helt sikkert! men ikke sikkert hun ved hvad hun bedst kan lide endnu...

Eller bare
> slikke der hvor hun virker mest tændt over det?

self!

> Håber det er en joke.

NOPE. den med alfabetet er en meget gammel kendt klassiker!

kim

Fra : Ulrich Schnauss

Dato : 21-05-05 18:31

Kim Hansen wrote:
> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> NOPE. den med alfabetet er en meget gammel kendt klassiker!

Klassisk, måske, hvis man er meget dårlig til at slikke fisse. Det
virker som en udmærket måde at kompensere for manglende opfindsomhed,
men som Nana påpeger er det ikke særlig sexet. Og en pige kan sgu' godt
mærke på dig, om dine tanker er fyldt med hendes fisse og hendes og din
nydelse, eller er ved at opremse "A, B, C, D..". Så føler hun sig næppe
særlig smuk og begæret! :)

Så med mindre du overhovedet ikke aner, hvad du laver dernede, så behold
hellere din opmærksomhed på hende. :)

10 øre herfra.

Mvh,
Ulrich

Fra : Nana Sørensen

Dato : 22-05-05 11:08

"Ulrich Schnauss" <schnauss@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og begæret! :)
>
> Så med mindre du overhovedet ikke aner, hvad du laver dernede, så behold

Ja, netop. Man skal da være sindssygt dårlig til at slikek fisse, hvis man
har behov for at vide om tungebevægelserne skal tegne P eller p. Gys...
Hvad med bare at komme lidt rundt dernede? Direkte alfabetpåvirkning på
klitten kan altså god blive lidt for følsomt, hvis det er 28 bogstaver det
drejer sig om.
Gys.... Jeg ved godt at i siger at det ikke er en joke. Men det her er vel i
samme boldgade, som at en warm applepie føles som en fisse?

Fra : PerX ...

Dato : 22-05-05 00:33

In article <428dca7c$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, mv720@ofir.dk
says...
> hej.
>
> vi kender alle den om at alfabetet skulle være godt for piger...

Nej det gør vi alle ikke - jeg fx aner ikke hvad du taler om ...

Fra : Nana Sørensen

Dato : 22-05-05 11:09

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <428dca7c$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, mv720@ofir.dk
> says...

> Nej det gør vi alle ikke - jeg fx aner ikke hvad du taler om ...

Det er sikkert fordi du allerede er god til at slikek fisse, og ikke har
behov for en eller anden teenagerlov til at gøre det ordentligt.

Fra : Paul

Dato : 22-05-05 02:10

"Kim Hansen" <mv720@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> vi kender alle den om at alfabetet skulle være godt for piger... men jeg
> har
> lige et dumt spørgsmål til det.

Jamen, det har jeg da også.

Et tegn på at man bliver ældre er i nogle tilfælde, at man ikke aner hvad
yngre mennesker taler om.
Et tegn på at man ikke kommer meget ud er, når man ikke aner hvilke
selskabslege der er trendy.

Hvilke af de ovenstående beskrivelser passer på mig?

M.v.h.

Paul

Fra : sdsf

Dato : 22-05-05 14:07

jo

Fra : Cacba

Dato : 24-05-05 22:17

> [...]
tror
> det er lige gyldigt da det vel "bare" handler om at komme lidt rundt

Prøvede den lige her.. virkede effektivt.... og lød til at bukstaverne
skulle udføres omkring klitoris.. =)

Men fr amin side er det ikkke i topklasse.. nnu skal man jo tænke til det,
det er jo længe siden jeg gik i børnehaveklasse og sang alfabetet.. =) ..
og der lavede vi ikke mundbevægelser til...