Siemens C25 minilader spørgsmål?
Fra : Julie Roed

Dato : 31-05-01 12:44

Hej

Håber der er nogen der kan hjælpe. På www.thansen.dk har de en minilader på
tilbud til 29,- men jeg er i tvivl om man skal sætte den til en alm lader
(for sådan en har jeg ikke mere, da den er blevet væk) eller man bare skal
proppe den i en stikkontakt. Det er nemlig ikke til at se på billedet.
Håber at nogen der evt ejer sådan en kan svare på det.

Julie

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 31-05-01 13:10

"Julie Roed" <julie_roed@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]

> proppe den i en stikkontakt. Det er nemlig ikke til at se på billedet.
> Håber at nogen der evt ejer sådan en kan svare på det.

Jeg vil godt give dig ret i det er meget svært at se hvad dælen det skal
forestille for en sort klat ;)
Men man må næsten formode det er en der er lige til at stikke i en
stikkontakt og/eller der følger en strømforsyning med af en art (jeg
villemene de skulle skrive hvis det *ikke* fulgte med )

/Dennis

Fra : Julie Roed

Dato : 31-05-01 14:55

Hej...tak for hjælpen Dennis, men jeg skrev en mail til dem og spurgte. Det
viste sig at man skulle sætte den til den almindelig oplader