Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Råd ang. rep. af dig. Nikon
Fra : Tom

Dato : 19-05-05 21:02

Hej,

Jeg har været uheldig at tabe mit Coolpix995 og siden har kameraet ikke
fokuseret ordentlgt (en del uskarpe billeder). Jeg ville høre om nogen
herinde ved hvad problemet er? Og kan det betale sig at reparere på
det? I givet fald - kan nogen da anbefale en god reparatør i København?

Tak for hjælpen.

Tom

Fra : AS

Dato : 21-05-05 10:24

AF blev defekt. Du kan spørge hos DFA, men fornemmelsen er, at prisen for at
kikke på sagen bliver 400-500 dkk, reparation 1500-2000 dkk. For disse penge
kan man købe en bedre model, medmindre man har konvertere, som passer kun
til denne kamera. Hvis ja, så kan man kikke efter en brugt 4500.