Campingpas - Norge
Fra : John

Dato : 19-05-05 20:40

Jeg har som sædvanligt købt det grøn/gule "Camping Card International" ved
FDM.

Vi skal nogle dage til Norge og skal jeg så også have det blå skandinaviske
kort?

Jeg kan se at FDM skriver lidt om, at der kan være problemer (ekstra afgift)
hvis man kun har det internationale kort i Sverige. Men kan jeg godt bruge
det i Norge?

Venlig hilsen

John

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 20-05-05 12:40

"John" <johnlafjerndette@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
afgift)
> hvis man kun har det internationale kort i Sverige. Men kan jeg godt

Yes - no problems. God tur.

/Flemming U

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-05 14:39

On Thu, 19 May 2005 21:39:34 +0200, "John" <johnlafjerndette@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>hvis man kun har det internationale kort i Sverige. Men kan jeg godt bruge

Hej... Vi har altid brugt det internationale grøn/gul/hvide i både Norge
og Sverige helt uden problemer. De fleste steder, hvor vi kommer, skal
man bare vise det, så er det fint...

Dog har DCU (uvist af hvilken grund) i 2004 introduceret det blå
Scandinavia-pas som standard...

Man kan ringe eller snakke med dem på en udstilling, og så går der et
par dage, så kommer det gul/grønne... så nu har vi to...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)

Fra : janklund@hotmail.com

Dato : 20-05-05 16:58

"John" <johnlafjerndette@get2net.dk> wrote in message news:<428ceb72$0$63686$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> hvis man kun har det internationale kort i Sverige. Men kan jeg godt bruge

Du er velkommen i Norge med Carneet (CCI Passet) ditt.
Her aksepterer alle det internasjonale kortet!

jkl

Fra : John

Dato : 20-05-05 18:59

<janklund@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du er velkommen i Norge med Carneet (CCI Passet) ditt.
> Her aksepterer alle det internasjonale kortet!

Tak for svarene til jer alle. Det var også det jeg regnede med, men jeg blev
lidt forvirret over al den diskussion ifm. at DCU nu leverer det
skandinaviske kort.

Jeg er ikke medlem af DCU . Jeg synes at jeg får mit behov for camping-info
opfyldt via FDM og - ikke mindst - her bag skærmen.

Venlig hilsen

John