War of the Worlds trailer på DANSK!?
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 19-05-05 20:21

Hej

Jeg ville forresten lige høre om der var nogle andre der havde den samme
forfærdelige oplevelse igår.

Vi var til midnats premieren på StarWars Episode III i Helsingør
Cinema-Center's nye store sal.
Istedet for reklamer fik vi et lækkert trailershow med 12trailers.

MEN! Pludselig blev vi alle lamslået da man hører en stemme på dansk sige
noget med at "vi troede vi var alene i rummet osv osv." hvorefter man ser
billeder fra _Julens_ teaser trailer til War of the Worlds. Jeg hørte ikke
rigtigt så meget mere af det, da det meste af salen udbrød i latter, buh'er
og hvad de ellers kunne finde på.

Egenligt er det tankevækkende at største delen af en biograf sal har det så
dårligt med deres eget sprog, men på den anden side er det også fordi det
virkede så voldsomt akavet at stemmen var på dansk til en Amerikansk
Speilberg film.
Men nu tænker jeg bare på om filmen kommer i 2 versioner ligesom Harry
Potter etc. Altså en dub'ed dansk og en original engelsk!? Se det vil nemlig
være forfærdeligt imo!

Mvh. Martin

Fra : Peter Heide

Dato : 19-05-05 23:58

Ja. det må ha' været en forfærdelig oplevelse.

Jeg er DYBT shockeret. Og tanken om at filmen
kommer i en DANSK og en original ENGELSK version
får man mig til at lange ud efter min Python 357 og gøre
noget ganske forfærdeligt .

EN SKANDALE I HELSINGØR !!!

Fra : Peter Larsen

Dato : 20-05-05 08:19

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> wrote in message
> Hej

> Men nu tænker jeg bare på om filmen kommer i 2 versioner ligesom Harry
> Potter etc. Altså en dub'ed dansk og en original engelsk!? Se det vil
> nemlig være forfærdeligt imo!

Det garantere jeg for den ikke gør. gjorde harry potter forresten heller
ikke før på video/dvd.