Sophie tager på
Fra : Kelly Anne Keenan

Dato : 19-05-05 19:04

Hej,

Min kat Sophie fik en kuld killinger i november. Jeg beholdte den ene af
dem, og jeg fik Sophie steriliseret. Nu får både Sophie og hendes søn
Hansi killingmad, da jeg ikke kan få dem til at spise fra hver sin egen
madskål.

Sophie havde altid været en tynd lille kat på ca 3,5kilo, men nu er
hun op på ca 5 kilo. Er det pga sterilsation? Killingmad? Begge ting?
Hansi er nu kun 6 måneder gamlen og jeg tøver derfor med at give dem
"voksen" mad. Men han skal også neutraliseres i næste uge...vil han så
også tage på? Har I råd?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Kelly
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 20-05-05 18:03

Kelly Anne Keenan <kellyKATTE@BAKKEstranger.dk> wrote in

> [...]
> give dem "voksen" mad. Men han skal også neutraliseres i næste
> uge...vil han så også tage på? Har I råd?

Jeg vil mene at killingemaden er det der giver hende lidt på
sidebenene. Begynd du bare at give dem almindeligt foder Hansi er
gammel nok. Mowgli blev kastreret 5½ mdr. gammel og da spurgte jeg
dyrlægen mht fodring og han mente at Mowgli *sagtens* kunne blive
skiftet over på det foder de 3 andre katte fik. Mowgli bliver 3 år på
mandag og vejer 7 kg. Da han vejede 6 kg sagde dyrlægen at han ikke
skulle blive tungere, så han er nok *lidt* for tyk

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.