Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony DCR-TVR19E
Fra : RUG

Dato : 19-05-05 17:59

Jeg har ovenstående digitale videokamera. Jeg ville gerne slutte det til min
maskine der kører windows 2000. Men kan ikke finde driver....nogen der kan
hjælpe?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-05-05 21:23

In article <d6ifpk$qe6$1@news.net.uni-c.dk>, RUG wrote:
> Jeg har ovenstående digitale videokamera. Jeg ville gerne slutte det til min
> maskine der kører windows 2000. Men kan ikke finde driver....nogen der kan
> hjælpe?

Det skulle vel gerne virke helt af sig selv hvis du kobler det på
via Firewire. Ihvertfald hvis du opgraderer til windows XP. Til
Win 2000 ville jeg checke for drivere hos leverandøren af dit
firewirekort.

Fra : Anders Bomholt

Dato : 19-05-05 22:09

Det kan godt være at du skal have fat i et TV kort før du kan. Det kommer an
på hvordan du vil køre det ind.