MS Windows
briani 27239
Mediaplayer er gået grasat?
Fra : Morten Sten Andersen

Dato : 19-05-05 17:35

Hej

Jeg ville lige gøre vinduet på min medieplayer lidt mindre men så blev det
pludselig kun til sådan en "streg" med knapperne på og intet andet?

Nu kan jeg ikke få medieinformation osv. frem igen med mindre jeg maksimerer
vinduet??

Hvad kan der være gået galt, jeg tror jeg har prøvet alt so far og kan bare
ikke få det #&%"¤&#% vindue til at blive normalt igen?!!

Morten

Fra : Per

Dato : 19-05-05 20:55

"Morten Sten Andersen" <no@thanks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bare
> ikke få det #&%"¤&#% vindue til at blive normalt igen?!!

Mener du at "stregen" er nede i proceslinien - for så kan du prøve at
højreklikke på proceslinien, værktøjslinier og fjerne hakket ved
mediaplayer - så laver den ikke "stregen" mere, men minimerer almindeligt.

Ellers hvis du kører xp så prøv systemgendannelse - det hjælper mange gange
på den slags problemer.

Mvh. Per!